Vermeulen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hei Fins det noen gode alternativer til Telenors multi-modem Thompson Speedtouch 780? (Må ha støtte for ADSL2 ) Endret 14. juni 2008 av Vermeulen Lenke til kommentar
Lord Baconost Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jensen WL 8001 modem som Expert selger for 599.- Er egentlig et Billion modem. Det fungerte perfekt mot Ventelo uten noen som helst konfigurering og skal dessuten være forhåndskonfigurert mot de fleste norske operatører slik at du slipper å gjøre noe. Ser at det er et til salgs på Finn til 250,- Om det er noe bra vet jeg ikke, men jeg hadde tidligere et slikt på gammel adresse mot Ventelo og det fungerte supert i alle år. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hvis config står galt er det lett å løse det med å logge inn på modem og endre det til bridge modus. Du har jo merkene som: Xavi Billion Jensen 3Com Linksys NetGear Zyxcel Thompson Speedtouch serien Alle de leverer modem med ADSL2+ Støtte. Endret 15. juni 2008 av Shibiz Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 det er greit nok at mange leverer, men hvilken er best? (som KUN modem, hater kombinerte greier)! Jeg kjører med ett 3com ADSL2+ modem/router/wlan nå, og den er forsåvidt fin *når* den funker. Men DSL delen henger seg iblandt, og da sliter den med å få sync igjen etterpå. Jeg vil ha ett rock solid ADSL2+ modem, mot telenor, noen som har noen *skikkelig* bra modem og ev. rutere å anbefale? (som tåler litt bittorrent juling...) Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Du får hva du betaler for.. Jeg syntes pers at Billion holder seg stabil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå