Gå til innhold

Er det noen andre enn meg som er missfornøyd med grafiiken på Bf Badcompany demon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ordet "grafikk" auto-sensureres?

Skal sende forslaget videre til forumstyret. ^^

 

 

Men fra spøk til revolver. Nei, jeg var faktisk meget fornøyd med grafikken i Battlefield: Bad Company-demoen. Spesielt liker jeg det faktum at det meste er ødeleggbart. Her kan man skyte ned trær, busker og hele hus. Ingen skjulesteder er 100% trygge. Karaktermodellene var også meget pene, da spesielt ansiktene. Lipsync-en virket også gjennomført. Bil-modellene virket jevnt over bra og alt i alt skulle man tro grafikken ville vurderes som meget god.

 

Nå er det riktignok ikke grafikken jeg er opptatt av heller. Synes gameplayet virket artig. Og det Battlefield-spillene har manglet på PC, en god singleplayer campign, får vi her i Battlefield: Bad Company. Mellomsekvensene er morsomme, lydsporet virker så langt bra. Og sist men ikke minst, lydeffektene generelt sett virker også gode. Forstår ærlig talt ikke hvorfor du avfeier spillet bare på bakgrunn av grafikken. For det første er jo grafikken mer enn god nok. For det andre kommer du til å gå glipp av en hel del gode spill med den tankegangen der.

 

Men som en bruker sa tidligere her. Jeg er bare glad til når jeg vet at jeg slipper grafikkhorer i spillet, dersom jeg skal spille det. Battleifield har alltid handlet om godt gameplay og et underholdende og aktivt multiplayer-miljø. Har alltid behandlet mine medspillere med den største respekt, og føler at commmunitiet på de fleste servere har vært bra. Spesielt på norske og svenske servere som Battlefield.no og Battlefield Gotland.

Lenke til kommentar

Det var ikke noe bra grafikk, men det er ikke det som er problemet for meg. Jeg vet ikke helt hva som gjør det, men jeg synest ikke BF:BC kan måle seg med Battlefield 2 i det hele tatt.

 

Det er bare ikke så "smooth" som for eksempel Halo 3, BF2, CSS osv. BF:BC minner mer om COD4 det er bare noe annet med disse to spillene vet ikke helt hva.

Endret av sogasg
Lenke til kommentar

Jeg syns bad company virka helt genianlt jeg. Det virka realitisk og og med mye humor! Og dere aner ikke hvor lenge jeg har ønska å kunne jevne hus med bakken! det var kanskje ikke det lureste å gjøre mens jeg sto inni det, men likevel. Så jo, jeg skal nok vurdere å kjøpe det!

Lenke til kommentar
Synes grafikken hos Battlefield Bad Company er veldig flott, med sykeste lydeffekter jeg har hørt på mitt hjemmekinoanlegg :D

Flyter veldig bra med alt som skjer rundt deg..

 

Har bare spilt demoen, men der var ihvertfall lydeffektene imponerende bra ja. Noe av det beste jeg har hørt i et spill.

Lenke til kommentar
Vell for meg er det poenget

Men så er jo ikke BF serien kjent for å ha fantastisk grafikk men heller satse på online warfare, åpne baner, kan angripe fra mange steder. Et fantastisk spill som du vurderer utifra grafikk, ikke helt logisk det nei ;).

 

For meg holder grafikken i massevis, imponert. Endelig et 360 spill hvor det er åpne baner, orker ikke Gears of War (oppskrytt spill etter ming mening). Muy fantastico!

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar
Vell for meg er det poenget

Men så er jo ikke BF serien kjent for å ha fantastisk grafikk men heller satse på online warfare, åpne baner, kan angripe fra mange steder. Et fantastisk spill som du vurderer utifra grafikk, ikke helt logisk det nei ;).

 

For meg holder grafikken i massevis, imponert. Endelig et 360 spill hvor det er åpne baner, orker ikke Gears of War (oppskrytt spill etter ming mening). Muy fantastico!

 

Du kan jo angripe fra mange steder på Conquest moden som de skal slippe. Eneste som bekymrer meg er hvordan de skal sette ut flagg/gold grates rundt om kring på karten nå som de er så "lineær". Fordi mapsa er ganske smale, men laaaaaaaaange.

Lenke til kommentar
Vell for meg er det poenget

Men så er jo ikke BF serien kjent for å ha fantastisk grafikk men heller satse på online warfare, åpne baner, kan angripe fra mange steder. Et fantastisk spill som du vurderer utifra grafikk, ikke helt logisk det nei ;).

 

For meg holder grafikken i massevis, imponert. Endelig et 360 spill hvor det er åpne baner, orker ikke Gears of War (oppskrytt spill etter ming mening). Muy fantastico!

 

Du kan jo angripe fra mange steder på Conquest moden som de skal slippe. Eneste som bekymrer meg er hvordan de skal sette ut flagg/gold grates rundt om kring på karten nå som de er så "lineær". Fordi mapsa er ganske smale, men laaaaaaaaange.

 

Kan nok stemme, bare spilt demoen, midtøsten banen var jo syk lang, første basen som angriperne skulle ta over var det jo bare over elva sniperne virkelig kunne få et par gode kills før de selv ble avslørt. Er fortsatt glad for et skytespill på 360 som har kjøretøy og store baner, kaster jo nesten opp ved å spille Gears of War online, spilt det i 2-3 timer. "What's up nigga, let's corner-shot him" en annen sier "Oh yeah, take me baby" samtidig som du hører i bakgrunnen "Mom, James is playing gay". :ermm:

Lenke til kommentar
Hehe, Gears miljøet består for det "meste" av rutinerte spillere, så blir selv ganske eid. hater bullet lag i tillegg så holder meg til Client Site Hit Detection på Cod4 :D

 

Klarer bare ikke å spille 3rd person skytespill på konsoll, er jo shotgun hele veien, de tar headshot gang på gang. Frustrerende i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...