TheNarsissist Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg synes graffiken var ræva hadde forventa noe som ligna på COD4, men neida ræva graffik. Jeg kommer ikke til å kjøpe det. Noen andre som er enig? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Er ikke ekspert på grafikk men synes grafikken var helt ok. Noen ting som f.eks flammer så litt dårlig ut men synes ansiktene og ansikt trekk så ganske bra ut på singelplayer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 okey... du kjøper ikke spillet fordi det har dårlig grafikk? det høres logisk ut. nei grafikken er bra den og spillet er morro! Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 vurder å kjøpe BF:BC er helt grei grafik, du må huske at det er ca 90% på brettan som kan sprenges ellers skyttes vekk. er helt ny grafikk motor som blir brukt Frostbite, som Dice har laget. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 okey... du kjøper ikke spillet fordi det har dårlig grafikk?det høres logisk ut. nei grafikken er bra den og spillet er morro! Henger meg på den. Viktigste for meg er iallefall gameplay, ikke grafikk. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 til trådstarter: du tror ikke det hadde blitt kjedelig hvis alle spill skulle vært like som cod, eks: grafikken suger iforhold til cod, cod eier dette spillet her. våpna her er helt annerledes en på cod. det sier seg selv at ikke alle spill kan være like, hvis ikke så kan du jo høre med infinity ward å spørre om de kan lage cod4 v2, v3, v4 osv. høres kanskje strengt ut det jeg skrev men blir provosert av slike ting som trådstarter nevner. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ja men hør da det er en demo Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Ja men hør da det er en demo Ok så det kan tenkes at graffiken blir bedre i selve spillet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Grafikken var ikke fantastisk, nei. Men det er heller ikke poenget. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Vell for meg er det poenget Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Så du gidder ikke å kjøpe bad company på grunn av grafikken? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Vell for meg er det poenget Da kan jeg anbefale deg å satse på andre spill. Endret 14. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jaja, da vet jeg at jeg slipper småunger som kun teller pixler når de skal vurdere hvor morsomt/bra ett spill om jeg kjøper meg bf Bad Company Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jeg spiller på projector og er storfornoyd med grafikken! Spill som Halo (med lav oppløsning på teksturer) ser forresten reva ut når bildet er stort. Gress, kjøretøy, bygninger og karaktermodeller ser skikkelig bra ut. Spesielt i SP. Det jeg var mest fornøyd med var at svenskene hadde greid å få til en stor og åpen men virkelig troverdig versjon av europisk miljø og natur. Føltes som om jeg gikk tur på kontinentet. Flotte små detaljer spredd rundt over alt. Endret 14. juni 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har ikke fått sett BF:BC in "real life" men husker at den første videoen av spillet så helt fantastisk ut, og der virket det som om den gruste COD4 i grafikk. Er det slik at grafikknivået er satt kraftig ned? (for å få god nok framerate) Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har ikke fått sett BF:BC in "real life" men husker at den første videoen av spillet så helt fantastisk ut, og der virket det som om den gruste COD4 i grafikk. Er det slik at grafikknivået er satt kraftig ned? (for å få god nok framerate) Jeg vil si at trailerne er stort sett identiske med SP delen. Multiplayer er selvfølgelig nedtonet, men jeg er fortsatt fornøyd. Det gruser dog ikke CoD4. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Denne jeg tenkte på: http://www.gametrailers.com/player/17335.html Gruser nok ikke COD 4 med videre ettertanke, men virket en del bedre ut ivhertfall. (spesielt når man ser på detaljnivået på noen av veggene, samt karakterene) Men er som sagt ikke så altfor oppdatert på spillet. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Denne jeg tenkte på: http://www.gametrailers.com/player/17335.htmlGruser nok ikke COD 4 med videre ettertanke, men virket en del bedre ut ivhertfall. (spesielt når man ser på detaljnivået på noen av veggene, samt karakterene) Men er som sagt ikke så altfor oppdatert på spillet. Denne her er vel ikke helt representativ nei, men de senere trailerne er det. Lenke til kommentar
Book Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan ordet "grafikk" auto-sensureres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå