Rudde Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ja hvem kjøler best i ett Thermaltake Armor+ Kabinett? på en 4 kjerneprosessor. Zalman CNPS9700 NT eller Thermaltake Big Typhoon VX Også har jeg ett spm til følger det med Kjølepaste på noen av dem? Og hvem kjøler best forhånd til pris? Lenke til kommentar
Glends Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) personlig vile eg ha valgt Zalman sin, men det bestemmer du sjøl. du kan jo sjekke ut en test hardware har gjort, hvor de har prøvd begge kjølerne Test: Åtte prosessorkjølere Er ikke helt sikker på om det følger med kjølepasta, men anbefaler deg å kjøpe arctic silver 5 Endret 15. juni 2008 av Glends Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Takk for svar skal bruke den kjølepastaen da x] Men hvem er best til pris.. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Zalman er best av de to. Det er snakk om 100,- i forskjell, en tur på mcdonalds, så det er ikke rare greiene. Jeg hadde valgt Zalman av de to. Men ingen av de er bedre enn f-eks TRUE kjøleren. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Ok trenge hjelp til valg her Den må passe på ett XFX nForce 790i Ultra HK, kjøle ned en klokket Q9450 (ikke blod klokk) den må passe i ett Armor+ kabinett med 9800 GX2 inni. Den må være stillegående... Forskjellen på disse to er ca 300 kr ettersom jeg kjøper fra amentio. Endret 15. juni 2008 av Rudde93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå