sureup Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Da er INF1040 også på studweb. WTF jeg fikk C?! :D Helt unbefuckinglievable!! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Drøyt at det faget skulle ha 30% stryk. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Drøyt at det faget skulle ha 30% stryk. Synes ikke at det var drøyt i det hele tatt. For det var helt nazi i mine øyne ihvertfall... Seff så kunne jeg nok ha jobbet mer gjennom halvåret men fortsatt var jævla svært pensum imo... Det som er drøyt er at jeg ikke fikk stryk Endret 30. desember 2008 av sureup Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 B!!! NÅ er det ferie!! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ay, B i inf1040 her også! Fant ut at det ene emne(inf2810) jeg hadde tenkt til å ta dette semesteret kræsjer med et obligatorisk emne. :< Får bli en annne gang, da. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hah. A på 1060. Ikke ille med tanke på at jeg brukte nøyaktig 3 dager på å lese pensum og forberede meg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fikk B i 1060. Er fornøyd med det. Lenke til kommentar
marishu Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg fikk B i inf1060, er ikke veldig fornøyd akkurat, hadde håpet på A. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvorfor det? B er da en god karakter. Lenke til kommentar
marishu Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hvorfor det? B er da en god karakter. Ja det er en helt grei karakter, men jeg jobbet en god del med faget så jeg er en smule skuffet, men ikke nok til å gidde å klage. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Helt grei karakter? I beg to differ... C er en grei karakter, B er en god karakter, mens A er veldig veldig bra. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Ja. A og B henger høyt oppe. Slik det skal være. Å "jobbe en god del med faget" strekker ikke til for toppkarakter. Den formelle definisjon som sensurering på UiO går etter: A - Fremragende B - Meget god C - God D - Brukbar E - Tilstrekkelig F - Ikke bestått http://www.uio.no/studier/tilbud/studierog...karakterer.html Det er selvsagt veldig individuelt når det gjelder meninger og oppfatninger rundt karaktererer og innsats i kurset, men på generellt grunnlag vil jeg påstå at man burde kunne si seg fornøyd med en C. Gratulerer til alle som hadde et bra semester. Fikk en C, D, Bestått i tre masterkurs noe jeg ikke er helt fornøyd med men muntlig eksamen kan gå alle veier.. Endret 3. januar 2009 av LordjOX Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er selvsagt noe individuelt hva en ønsker av karakterer. Selv er jeg ikke spesielt fornøyd før jeg har enten A eller B, samme hva som sies om sensur. Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Helt grei karakter? I beg to differ... C er en grei karakter, B er en god karakter, mens A er veldig veldig bra. Heh, "veldig veldig bra", du. John Rognes har 1.09 i snitt på cand.mag.-graden sin. Det er "veldig veldig bra". A (som skuller dekke en betydelig del av 1.x i det gamle tallsystemet) er således relativt enkelt å få til. Forutsetningen er selvsagt jevnt arbeid gjennom semesteret. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jupp. Når jeg nå får en A, så tenker jeg: "Kult, jeg har jobbet nok med dette faget". Når jeg tidligere fikk 1.3, så tenkte jeg: "Wow, dette har jeg virkelig gjort bra". Bokstavkarakterene er noe helt annet enn tallkarakterene var. Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Herregud. Kverrulanter. ITYM "kverulant" Men nei, egentlig mest fordi jeg likte tallkarakterene langt bedre enn bokstavskarakterene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er greit nok det, men du kan ikke si at A ikke er en veldig bra karakter Altså det er jo det beste man kan få. Å si at A ikke er bra fordi sånn og sånn karakter var bedre i det gamle karaktersystemet er litt bak mål føler jeg Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg har veldig lyst til å ta bachelor i Informatikk, men jeg har ikke tatt den mattematikken som kreves. Er det en mulighet for at jeg kan studere samtidig som jeg "tar igjen" den matten jeg trenger? Eller noen andre alternativer for den saks skyld. Går IKT-driftsfag og tar fagbrevet til sommeren, om jeg ikke husker feil så hadde vi matte kun som valgfag, og så smart som jeg var valgte jeg data som valgfag (Matten på GK-mekaniske regner jeg med ikke er godt nok.) Endret 4. januar 2009 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Heh. Kom i skade for å sjekke mailen min, og fant ut at jeg har kommet inn på master. Flaks siden det obligatoriske informasjonsmøtet er i morgen. Litt rart at jeg ikke har mottatt noe velkomstbrev enda egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå