Gå til innhold

Småprat om/rundt UiO (informatikk)


Sukkess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen som vil være funksjonærer altså? Trenger virkelig det for å få ting til å gå rundt. I tillegg til funk-pakken får man relevant CV fyll. Dagen@ifi er blitt godt kjent ute blant bedriftene på denne 6 års-perioden den er blitt holdt. Samt er det jo også trekning av Asus eee:) Ikke dårlig betalt for ett par timers jobb:)

Endret av mariunae
Lenke til kommentar

Og for de av dere som som har lyst på noen godbiter før Dagen@IFI, vil jeg anbefale to arrangementer i nær framtid:

 

Bedpres: Bekk (inkl.: Utvikling av Rike Internettapplikasjoner med Flex 3)

Torsdag 16. oktober kl 16:15

Les mer...

 

Pop.vit: Kurs i C# og LINQ med BEKK - Påmelding (se http://navet.cyb.no)!

Tirsdag 21. oktober kl 16:15

Les mer...

 

Begge arrangementene er i regi av Navet. Om du ikke kjenner til Navet, så er det en studentforening som fungerer som en "bedriftskontakt" for IFI. Navet arrangerer bl.a. ukentlige bedriftspresentasjoner, samt et par populærvitenskaplige foredrag/workshops i semesteret.

 

Hvis du vil ha skikkelig bra CV-fyll og god kontakt med sentrale personer i IT-bedrifter, vil jeg anbefale deg å stille til valg i Navet styret i november. Mer info om gen.fors. kommer på nettsiden.

 

Mer info og arrangementer: http://navet.cyb.no/

Endret av ashore
Lenke til kommentar

Herlig program!

 

mariunae: Har det vært møte for alle funksjonærer? Har nemlig ikke fått noe beskjed mtp. hva jeg skal gjøre, eller om jeg i det hele tatt trengs.

 

Hvis ikke jeg får noe beskjed snart satser jeg heller på å ta rennafart, drikke meg håpløs og vinne pokerturneringa i sterkt beruset tilstand :)

Lenke til kommentar
Herlig program!

 

mariunae: Har det vært møte for alle funksjonærer? Har nemlig ikke fått noe beskjed mtp. hva jeg skal gjøre, eller om jeg i det hele tatt trengs.

 

Hvis ikke jeg får noe beskjed snart satser jeg heller på å ta rennafart, drikke meg håpløs og vinne pokerturneringa i sterkt beruset tilstand :)

 

Jeg har heller ikke hørt noe mer. I fjor tror jeg funksjonærmøtet var på mandagen i samme uke, så kanskje vi får mail i løpet av morgendagen :)

 

En annen sak... Om noen skulle ha forslag til (type) bedrifter Navet kan invitere til våren (bed.pres. / pop.vit.), så er det bare å poste det her eller sende meg en PM!

Lenke til kommentar

Jeg fikk en funk. mail 22.20 i kveld ang funksjonærmøtet. Funkmøtet er den 27.okt, Mandag som ble nevnt tidligre i tråden.

 

Halen på mailen:

Vell møtt til infomøte!

Gi beskjed dersom du ikke har mulighet til å komme på mandag!

 

 

Vennlig hilsen

funksjonæransvarlig på dagen@ifi 2008

 

EDIT: Alle funksjonærer trengs.

Endret av mariunae
Fjernet personinformasjon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...