LordjOX Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 dagen@ifi er da must for alle studenter tilknyttet ifi. Som regel er det mange bra visninger og foredrag. Pluss at det er endel bransjefolk der også. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Virker veldig bra! Skal nok prøve komme meg dit. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Satser på at jeg får tid å få med meg "Software development on the Android Platform" Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Der var android også. Både iphone og android. Kuli! Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) ingen som vil være funksjonærer altså? Trenger virkelig det for å få ting til å gå rundt. I tillegg til funk-pakken får man relevant CV fyll. Dagen@ifi er blitt godt kjent ute blant bedriftene på denne 6 års-perioden den er blitt holdt. Samt er det jo også trekning av Asus eee:) Ikke dårlig betalt for ett par timers jobb:) Endret 10. oktober 2008 av mariunae Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg meldte meg på for lenge siden men har ikke hørt noe, men er allerede aktiv i annet så vet ikke om jeg er interressert i å være pr. Heller andre undergrupper isåfall. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Trenger alle mulig funksjonærer. PR gruppa har starta nå nettopp av grunnen at vi må skaffe flere funksjonærer. Bar, vakt, rigging osv. Påmelding på websidene til dagen@ifi Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Meldte meg opp som resepsjon men ikke hørt noe mer, pr vet jeg ikke gidder. http://dagen.at.ifi.uio.no/bidra/registration/ For dere andre. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg stiller jeg, hvis et er behov. Har brukt skjemaet paa siden. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Blir kalt inn til allmøte når det nærmer seg dagen@ifi, hvor alle får funksjonærer vite sin spesifikke jobb og masse anna info:) Dette blir moro! Flott flere melder seg og gjør dagen til en enda morsommere dag. Og ja LyleScott, det er absolutt behov. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kjempetiltak denne seminardagen! Hadde det kjempekoselig idag, med en grei faglig del. Lenke til kommentar
ashore Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Og for de av dere som som har lyst på noen godbiter før Dagen@IFI, vil jeg anbefale to arrangementer i nær framtid: Bedpres: Bekk (inkl.: Utvikling av Rike Internettapplikasjoner med Flex 3) Torsdag 16. oktober kl 16:15 Les mer... Pop.vit: Kurs i C# og LINQ med BEKK - Påmelding (se http://navet.cyb.no)! Tirsdag 21. oktober kl 16:15 Les mer... Begge arrangementene er i regi av Navet. Om du ikke kjenner til Navet, så er det en studentforening som fungerer som en "bedriftskontakt" for IFI. Navet arrangerer bl.a. ukentlige bedriftspresentasjoner, samt et par populærvitenskaplige foredrag/workshops i semesteret. Hvis du vil ha skikkelig bra CV-fyll og god kontakt med sentrale personer i IT-bedrifter, vil jeg anbefale deg å stille til valg i Navet styret i november. Mer info om gen.fors. kommer på nettsiden. Mer info og arrangementer: http://navet.cyb.no/ Endret 15. oktober 2008 av ashore Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Og ikke minst gratis mat hver torsdag Lenke til kommentar
ashore Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Og ikke minst gratis mat hver torsdag Maten ikveld kommer til å slå alle rekorder Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bare nevner at det er under ei uke til dagen@ifi. Sjekk også ut maven worksop'en som går på dagen. Maven er pensum i enkelte kurs på ifi. Så hvis man ønsker en tyvstart er dette en fin anledning. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Herlig program! mariunae: Har det vært møte for alle funksjonærer? Har nemlig ikke fått noe beskjed mtp. hva jeg skal gjøre, eller om jeg i det hele tatt trengs. Hvis ikke jeg får noe beskjed snart satser jeg heller på å ta rennafart, drikke meg håpløs og vinne pokerturneringa i sterkt beruset tilstand Lenke til kommentar
ashore Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Herlig program! mariunae: Har det vært møte for alle funksjonærer? Har nemlig ikke fått noe beskjed mtp. hva jeg skal gjøre, eller om jeg i det hele tatt trengs. Hvis ikke jeg får noe beskjed snart satser jeg heller på å ta rennafart, drikke meg håpløs og vinne pokerturneringa i sterkt beruset tilstand Jeg har heller ikke hørt noe mer. I fjor tror jeg funksjonærmøtet var på mandagen i samme uke, så kanskje vi får mail i løpet av morgendagen En annen sak... Om noen skulle ha forslag til (type) bedrifter Navet kan invitere til våren (bed.pres. / pop.vit.), så er det bare å poste det her eller sende meg en PM! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvor er de store bedriftene, ergogroup, ementor, logica, microsoft, oracle, sap, visma, hp, dell, linpro, oljeselskaper, banker osv osv. Blitt mest konsulentfirmaer, kanskje på tide av navet tenker litt bredere. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg fikk en funk. mail 22.20 i kveld ang funksjonærmøtet. Funkmøtet er den 27.okt, Mandag som ble nevnt tidligre i tråden. Halen på mailen: Vell møtt til infomøte!Gi beskjed dersom du ikke har mulighet til å komme på mandag! Vennlig hilsen funksjonæransvarlig på dagen@ifi 2008 EDIT: Alle funksjonærer trengs. Endret 24. oktober 2008 av mariunae Fjernet personinformasjon Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Satser på at jeg får den mailen iløpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå