Gå til innhold

Småprat om/rundt UiO (informatikk)


Sukkess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fra inf1040 planen:

 

"08.10.2008

Ingen forelesning.

 

Grupper og plenumstimer går som vanlig.

 

Frist oblig 2 fredag 10. oktober. "

 

Blir dritt med oblig 2 i inf1040... skikkelig møkkafag der det bare handler om å pugge, pugge og atter pugge....

 

 

 

Angående myggen så var det en magisk kveld igår!!!

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Synes bare så tydelig han nordlendingen sa det var forelesning. Jaja.

 

Godt mulig han sa det uten at jeg har fått det med meg siden jeg har litt problemer med å følge med under inf1040 forelesningene... Men jeg går etter det som står på nett uansett :D Å miste 1 forelesning, eller alle forelesningene for den saks skyld, betyr egentlig ikke så mye i inf1040 (hittil ihvertfall) ettersom man UANSETT må pugge seg gjennom boka etterpå... :(

 

Takk btw :)

 

btw2 jeg har sendt et spørsmål på mail til mat1001 forelesern om de også kan få lagt ut selve midtveiseksamen på nett

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Jepp, det er noe drama på gang. Jeg er i den gruppen dette foregår. Kan vise til en mail jeg fikk at gruppelærer idag.

 

Nå er det ikke så lenge igjen å vente til tilbakemelding på oblig 2 kommer. Det tok dessverre litt mer tid enn vanlig fordi alt for mange besvarelser ble markert som mistenkt for kopiering i Joly. Vi er omtrent ferdig med å kontrollere disse, og jeg har sendt mail til flere av de som er i gruppe x.

 

Utrolig trist at dette skjer. Jeg håper at dette ikke er så alvorlig som det høres ut, og de som dette evt måtte omhandle - måtte komme greit fra det. Hvis folk derimot med overlegg har gått sammen og levert samme besvarelse, er de såpass dumme at de ikke fortjene å ta eksamen.

Lenke til kommentar
Da er vi to. Var jo ganske enkle de oppgavene som var lagt ut, så hadde vel uansett ikke vært noe problem. Var også veldig få som var ringa rundt med rød penn i den lista.

Jupp. Og 75% av de røde ringene var på nederste del av siste sida :D

 

Oppgavene var jo kakestykke. 20 minutter på å løse dem + 20 minutter å pugge dem. Enkleste eksamensforberedelsen jeg har hatt i hvertfall :D

 

Greit å ikke komme opp i det. Men hvis man stryker på muntlige der, da har man ikke lært noe. :p

Veeel. Tror ikke man egentlig trenger å ha lært noe for å stå heller, annet enn hvordan man slår opp noe i en bok og pugger det :D

Lenke til kommentar

Har skjønt at det er enkelte personer fra UiO på forumet. Som PR-funksjonær for dagen å jobber jeg med å skaffe funksjonærer til dagen@ifi, samt skape litt blest rundt denne dagen.

 

Så om noen her ønsker å besøke Institutt for informatikk på dagen@ifi og eller være funksjonær(funksjonærpakke vil bli utlevert til alle funksjonærer) er det bare å gjøre dette

 

Det vil bli holdt foredrag: http://dagen.at.ifi.uio.no/program/

Stands av blant annet Redpill Linpro og mange andre, mye faglig info og bra faglig miljø.

Se websiden for info og funksjonær-påmelding: dagen.ifi.uio.no

 

Så anbefaler å ta en tur innom om man er i området 30.okt. Ordføreren åpner Dagen@ifi 09.30

 

Dagen@ifi er et samarbeidsprosjekt mellom studentorganisasjonene ved Institutt for Informatikk. Dagen ble arrangert første gang i 2003 og har siden vært et fast innslag på IFI siste torsdag i oktober.
Det som gjør dagen så spesiell er den fine miksen av stands fra relevante bedrifter og våre forskningsgrupper, populærvitenskapelige foredrag samt festlige aktiviteter hele dagen gjennom.

 

PS. Trekning av tilfeldig oppmøtt ved åpning. Premie Asus eee

 

mod. anm:

Denne posten er flyttet hit fra GNU/linux forumet

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...