Blåbær Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Derfor du henger sammen med folka fra UIO? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Take a wild guess Har studert flere steder, og aldri hørt noen si "vi er ikke best, men...". Dessuten er det egentlig ganske subjektivt. Det beror bl. a. på hva man vil ha ut av utdannelsen. Vil man inn i akademika er definitivt UIO beste valget, vil man fortest mulig ut i en feit betalt jobb er nok Siv. Ing. på NTNU valget, vil man rølpe masse og ødelegge hotellrom så går man på BI (er jeg slem nå?), etc. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) edit: nvm fant svar på spørsmålet Endret 12. september 2008 av sureup Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Noen termvakter her fortsatt? Noen som vet noe om fordelingen *nix/win på de 60 nye maskinene på lesesalen på VB? Og en ting til. Lesesalen på VB er vell fortsatt åpen til 22 (eller var det 23?). Betyr det at man også kan bruke disse maskinene til 22? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Dumt spørsmål: hvorfor vil du sitte på termstuen i stedet for hjemme (til såpass "unormale tider")? Endret 17. september 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hehe. For på termstua er jeg mer eller mindre tvunget til å faktisk gjøre noe fornuftig Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Synes det er kjempedigg å jobbe på termstuene. Det å faktisk ha valgfrihet når det kommer til valg av programmer osv, noe som er ganske annerledes enn hva jeg er vant til fra vidregående. Får jo jobbet akkuratt sånn som hjemme, uten ting som distraherer meg. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hehe. For på termstua er jeg mer eller mindre tvunget til å faktisk gjøre noe fornuftig Har samme problem, har obligatorisk innlevering i MAT111 og en ex.phil stil (1500 ord) som skal være ferdig til mandag. Jeg begynner nå, nydelig. Faen! Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Noen termvakter her fortsatt? Noen som vet noe om fordelingen *nix/win på de 60 nye maskinene på lesesalen på VB? Og en ting til. Lesesalen på VB er vell fortsatt åpen til 22 (eller var det 23?). Betyr det at man også kan bruke disse maskinene til 22? Bare å stikke og spørre termvakten på VB. Ved å jobbe på termstua så kan man spørre andre studenter hvis man sitter fast. Pluss at man involverer seg i studiemiljøet og det er lettere å komme i kontakt med folk enn via feks e-post eller diskusjonsforum. Mange kurs er ganske krevende. Er ikke sjelden jeg har døgna på IFI og jobbet med noen av de hardere oppgavene. Hvis jeg drar hjem og det er kveld så gjør jeg alt annet enn skole, enten fritidsprosjekt, serier, spill etc. Endret 18. september 2008 av LordjOX Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bare å stikke og spørre termvakten på VB. Jupp. Jeg tenkte å gjøre det i kveld. Grunnen til at jeg spurte var at kanskje det var noen koffeinfyllte termvakter her. Da hadde jeg nemlig fått svaret 12 timer tidligere Ved å jobbe på termstua så kan man spørre andre studenter hvis man sitter fast. Men det kan også være farlig om man alltid er den andre spør Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Men det kan også være farlig om man alltid er den andre spør Hvorfor det? Kanskje man lærer noe selv. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Heh. Man lærer masse av å hjelpe andre. Men det kan være farlig når man har x obliger hengende over seg, som man egentlig burde få gjort snarest mulig, men ikke har hjerte til å ikke hjelpe til. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Endelig er oblig1 i MAT1001 ferdig-gjort og levert. Et par hundre kilo datt av skuldrene mine nå. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hehe, mat1001 obligen ligger klar her også. Blir deilig å levere den i morgen, da blir det oblig-fri litt framover. Noen som skal på utøya, da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hehe, mat1001 obligen ligger klar her også. Blir deilig å levere den i morgen, da blir det oblig-fri litt framover. Noen som skal på utøya, da? Gjort oblig2 allerede? :o Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 INF1400 oblig 1 levert. Det Diglog-programmet tror jeg har sett bedre dager med denne introen: "Velcome to AnaLOG for the 90's" Programmet vi brukte på HiO var hvertfall designet for Windows NT. Lenke til kommentar
1503 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som skal på utøya, da? Jeg skal på Utøya Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bare å stikke og spørre termvakten på VB. Jupp. Jeg tenkte å gjøre det i kveld. Grunnen til at jeg spurte var at kanskje det var noen koffeinfyllte termvakter her. Da hadde jeg nemlig fått svaret 12 timer tidligere Funka dårlig gitt. Prata med to termvakter i dag. Ingen visste noe om de maskinene, og ingen klarte å finne noe som helst info om dem på nettet heller. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jau digg å være ferdig med matte obligen. Skal levere imorra jeg og siden på onsdag så var det stengt da jeg prøvde Så nå er det bare å begynne på oblig2 i inf1000 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bare å stikke og spørre termvakten på VB. Jupp. Jeg tenkte å gjøre det i kveld. Grunnen til at jeg spurte var at kanskje det var noen koffeinfyllte termvakter her. Da hadde jeg nemlig fått svaret 12 timer tidligere Funka dårlig gitt. Prata med to termvakter i dag. Ingen visste noe om de maskinene, og ingen klarte å finne noe som helst info om dem på nettet heller. Må være nye folk. Termvaktene hjelper til med å drifte termstuene så de skal ha slik informasjon tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå