Gå til innhold

Solarium,krem eller solpudder etter sommeren for å bevare litt farge?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på noe, etter å ha solt meg en del i sommer (den tiden som var mulig) så fikk jeg lyst å bevare brunfargen eller deler av den, så jeg ikke blir så kritthvit utover høsten og vinteren.

Jeg har noe problemer med kviser, så trenger tips på hva som kan være best for huden min og hyppighet/grad av bruk.

Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på noe, etter å ha solt meg en del i sommer (den tiden som var mulig)

Atte? Me har kome til dag nr. 15 av 90 sommardagar. Forhåpentlegvis blir det litt sommar på september og.

For å svare på spørsmålet så er solarium det einaste permanente måten å halde seg brun på. Krem og pudder blir vaska av.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Selvbruning.

Med mindre du har lots of time on your hands, så du har tid til å ta sol gjentatte ganger i uken.

Vet at solarium tar seg bedre ut, og jeg prøver ikke å påstå at selvbruning er bedre. Men det å ta sol tar alt for mye tid for meg personlig hvertfall, jeg vet ikke med dere andre...

Hvis man er litt erfaren og nøye med selvbruning unngår man skille/ujevnheter uten problemer.

Nå har jeg selvfølgelig bare relatert til ansikts-regionen, og solarium vil naturligvis være en bedre løsning dersom du vil beholde fargen over hele kroppen.

Lenke til kommentar
Selvbruning.

Med mindre du har lots of time on your hands, så du har tid til å ta sol gjentatte ganger i uken.

Vet at solarium tar seg bedre ut, og jeg prøver ikke å påstå at selvbruning er bedre. Men det å ta sol tar alt for mye tid for meg personlig hvertfall, jeg vet ikke med dere andre...

Hvis man er litt erfaren og nøye med selvbruning unngår man skille/ujevnheter uten problemer.

Nå har jeg selvfølgelig bare relatert til ansikts-regionen, og solarium vil naturligvis være en bedre løsning dersom du vil beholde fargen over hele kroppen.

Selvbruning bevarer ikke fargen, det er bare solarium som gjør dette.

Lenke til kommentar
Om du er plaget av kviser er ikke solpudder så smart, ettersom det kan tette porene. Om du velger å kjøre solpudder så ikke gå for billige varianter, og gjerne forhør deg på et parfymeri.

Skal det, og med to venniner som gikk hudpleie, de burde vite noe...ellers undres jeg hva den utdannelsen gav dem :p

Lenke til kommentar
Ser det bra ut å klæsje noko stoff kun i ansiktet då?

Tar ikkje solarium 15-30 minuttar? Burde ikkje være noko problem å få plass til det i timeplanen her og der.

Dra til solarium.

Betale for solarium.

Gjøre seg klar for solarium.

Ta solarium.

Kle på seg etter solarium.

Dra hjem fra solarium.

Tar fort en time+.

Kommer an på hvor du bor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...