JohnnyRubber Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei, har akkuratt bestilt en gaming-pc, og jeg må nesten gå i anskaffelse av ett headset, siden jeg ikke kan ha med Z-2300 på LAN. Tenkte å bruke 4-600,- og merk; INGENTING UNDER 400,- Spiller Crysis, CoD4, Rainbow Six: Vegas 2, BF2, Assassin's Creed, og selfølgelig CS. Er da avhengig av sorround så jeg kan høre fienden. Mic er også vesetnlig. Volumkontroll kan være med, men jeg kommer sannsyneligvis ikke til å bruke den Lenke til kommentar
JohnnyRubber Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Vurderer og kjøpe Fatal1ty. Fire av vennene mine har den, og de skryter veldig. Bra kjøp? Lenke til kommentar
Echuz Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 IKKE kjøp fatal1ty dette headsettet presser i tinningen og du blir sliten med en gang har hatt det men var ikke happy!! bruker selv sennheiser pc350 dette har et bra design å mic, lydkontroll med av å på med micen. de dekker over hele øret å man merker nesten ikke at man har dem på har ALT man trenger eneste problemet er att prisen er på 2000-3000KR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå