DeXeqtR Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hallo Jeg gikk til innkjøp av Race Driver Grid. Prøvde det første gang og alt fungerte fint. Andre gang jeg satte det i, kjører jeg fint løp. Men når jeg krasjer bilen totalt i løpet, da det skal komme opp de tre alternativene om du skal gi deg, eller gå tilbake osv skjer det ingenting. Alt stopper opp og det er bare bildet av bilen på skjermen og en R oppe i venstre hjørne.. Den flashback delen som skal være nede i venstre hjørne er også borte. Noe jeg skal trykke på? Har forsåvidt prøvd alle kanppene.. Noe galt med spillet? Ikke én eneste ripe i spillet.. Takker for svar - DeX Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 spol tilbake..med LT Problemet er jo at det ikke går... Lenke til kommentar
noxon Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Replay-funksjonen fungerer kun om du har definert HDDen til lagring for GRID. Om dette ikke er gjort, så vil du heller ikke kunne spole tilbake. Så sjekk dette. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 så replay-funskjonen funker ikkje på arcade? Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 så replay-funskjonen funker ikkje på arcade? Det stemmer. Haha den lo jeg godt av :!: Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Replay funker fjell på arcade Kansje du har tatt vansklig nivå, da er det ikke tillat med playbacks eller hva det het. Eller kansje du har brukt de opp. Eller bare at det var en liten bugg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå