chris300 Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Tok et bilde her en natt og fant ut at jeg ville prøve det i bw. Selv synes jeg det var litt morsomt med måken som satt dønn i ro i de sekundene lukkeren var åpen. Endret 14. juni 2008 av chris300 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 B/W sepia eller B/W? For om det er kun B/W har skjermen min et stort problem! Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Må da være sepia? Uansett, syns sjøen var veldig stilig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Det er masser av sepia her også Det gjør ikke meg noe, men det som jeg blir sittende og irritere meg over er bakgrunnen; bl.a. gården litt oppe i bakken. Jeg ville prøvd å finne meg en annet sted å ta bildet fra, og muligens brukt en annen brennvidde. Du kunne også prøvd å åpne blenderen for å en mer uklar bakgrunn. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Det var veldig fine nyanser i de "fargene", et harmonisk bilde...(Men var ikke det der fint i farger også, tro...spørs hvilke farger som var der da, opprinnelig? RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Takk for kommentarer. Kan godt være sepia ja. konverterte til bw og huket av for tint tror jeg det het i cs3. Bakgrunner lot jeg være av 2 grunner. 1. hadde ikke støvler med meg og hadde blitt stående utti vannet om jeg skulle byttet mye vinkel på bildet.. 2. alle gårdene i bakgrunnen der er fra 50tallet en gang, så jeg fant ut de passet godt der. (prøvde å sjekke at det ikke sto en hummer el lign der bak) Jeg synes bildet var greit i farger også, men likte det best i den utgaven øverst her... Legger ved bildet i farger for de som måtte ønske å se det... Johoo, dette er gøy..! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Ja, det var fint i farger...nesten finere enn B/W synes jeg. Glemte å si at du har fotografert fra en veldig fin vinkel. RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Hehe... takk for det. Det var den våteste/tørreste vinkelen jeg fikk til før skoene tok inn for mye vann... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Mye finere i farger. Mye finere. Deilig avstemte duse toner. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Bildet er tatt like før soloppgang så kan vel ikke være så langt unna "timen" heller... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg synes det blir for mange ødelagte motiver med sepia og sorthvitt, der farger hadde vært mye bedre. Kun fordi motivet er av noe gammelt. Husk at de tok fargebilder da disse sjøbodene ble bygd også. Sepia og sorthvitt har nesten blitt litt Marianne Aulie her på bruket innimellom. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Marianne Aulie er jo digg.. Er vel ikke alle bilder som passer som bw, men kanskje lettere for oss som ikke kanskje opplevde den tiden å bruke bw som en slags greie for å vise "gammelt" (kom ikke på noe bedre ord) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå