Zafar Iqbal Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Lurte på om det er mange her som spiller bf1942 på nette?? Jeg har flugt med fra dag en har installert alle patchene og prøvd road to roam også. Lurte på om det er noen som spiller profosjonelt. Jeg bruker The All seeing Eye for å finne servere og har spilt sammen kamerater og kolegaer flere ganger. Vi har da brukt program som heter Teeam speek, du trenger da en mic og øretelefoner dermed kan man komunisere med hverandre over nette sammtidig som man spiller. Blir veldig bra team spill ut av det. Men generelt lurer jeg på hvor mange som spiller. Hadde eventuelt hvert fint å satt sammmen et team. Lenke til kommentar
H3nr!k Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 jeg spiller bf1942 vettu :wink: Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg heter foresten Black Knight (NO) spiller ikke så bra men pleier å ligge på 2-4 plass. Kjøpte foresten flightstick i dag også. Nå blir det Chopper for alle panga:) Men hadde hvert kult hvis flere kunne tenke seg så kan jeg sette opp en Team Speek server for de som har mic eventuelt:) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 kjøpte meg en logitech freedom 2.4 i går, utelukkende for flying i bf1942. før gav jeg egentlig fean i andre fly, siden musen var helt lusen til dogfights (og ble som hør og bør plaffet ned etter 10 sekunder), men nå fiser jeg rundt i en halvtime om gangen, og mg'ene har fått sett litt action, de også, ikke bare bombene. anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 BF1942 må jo være et av de feteste online-spillene nå til dags. Går ikke en dag uten at er innom en tur :wink: Forresten; det skulle vel ikke være en fornuftig norsk klan som søker en erfaren pilot? :smile: Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Spiller en del sammen med en kamerat, men jobber til såpass ujevne tider at det er vanskelig å binde seg til en seriøs klan som spiller matcher og har faste 'treningstider'. Var med i en StrikeForce-klan tidligere (European Vikings, eller *EV* - vi var i en periode innom topp 5 flere ganger på clanbase (av over 130 aktive klaner i StrikeForce-ladderen) ) og det var kjempemoro. Anbefaler alle som har tid til det å joine en klan, det blir spilling på et helt annet nivå enn på 'åpne' servere. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Fikk tak i en working key så je skal vel prøve meg en gang i helga Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Fikk tak i en working key så je skal vel prøve meg en gang i helga Lykke til - den varer vel helt til en annen med samme key kommer online og da er dere begge annulert... Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hmm, klansamfunnet i Norge rundt BF1942 vokser pr. dag, og vi har vel i dag 3-4 virkelig store klaner, samt i hvert fall 10-15 mindre/i oppstartfasen. 8) I disse dager pågår også oppbygningen av et landslag. Gjerne stikk innom IRC kanalen vår for en hyggelig prat og litt herjing på en public server - #gis.bf på quakenet. Lenke til kommentar
Devine[] Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Desert Combat-mod'en til BF er helt genial. Flyene går sabla kjapt, og de ser litt penere ut I tillegg har Allied Hummer istedet for Jeep. ellers: sjekk ut battlefield.no for patcher, mods, og forum. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 DC er vel tidenes mest ubalanserte mod... Umulig å spille skikkelig, når et enkelt våpen kan dominere slagmarken så sinnsykt... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 gleder meg til SC-Mod kommer Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 spiller/spilte enormt mye, har en liten pause nå, må spille litt single player spill også Er så absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 kjøpte meg en logitech freedom 2.4 i går, utelukkende for flying i bf1942. før gav jeg egentlig fean i andre fly, siden musen var helt lusen til dogfights (og ble som hør og bør plaffet ned etter 10 sekunder), men nå fiser jeg rundt i en halvtime om gangen, og mg'ene har fått sett litt action, de også, ikke bare bombene. anbefales på det sterkeste Jepp Freedom 2.4 er helt genial. Utrolig morsomt å ta en liten fly-by ved flystripa til det andre laget og fjerne alle fly camperne Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 gleder meg til SC-Mod kommer Hva er det for noe har ikke hørt om den. Linken fungerer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå