tobn Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 tester den for første gang akkurat nå. positivt overrasket. synd den er såpass dyr men. tobn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er jo ikke så veldig dyr da.. To/tre kroner mer enn for en Cola (eller annen brus for den saks skyld). Skal man først ha brus har man som regel råd til å avse et par kroner ekstra? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bumper denne fordi jeg lurer på om favoritt brusen min har forsvunnet fra Norge allerede Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Nope, selger den for 10-11 kr på Ultra/Rema i Stavanger. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tror jeg har sett den på noen prix-butikker.. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nope, selger den for 10-11 kr på Ultra/Rema i Stavanger. Er det samme pris for light utgaven? 10-11 kroner kan jeg gå med på, men hadde ikke betalt noe mer for 0.5l . Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Drikker en original nå, var litt spesiell smak. Helt grei, men litt lite smak, syntes jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Drikker en original nå, var litt spesiell smak.Helt grei, men litt lite smak, syntes jeg. Du drikker den vel kald? Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, syntes ikke den var noe spesielt god. Er en slik jeg har kjøpt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, syntes ikke den var noe spesielt god. Er en slik jeg har kjøpt Jeg synes den er drit god Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Vekker denne til live igjen. Var nettopp i London, og kom plutselig over Irn-Bru. Dette måtte selvfølgelig prøves. Nå sitter jeg her med abstinenser! Skal snart til Spania, og håper på å finne dette hellige skotske gullvannet (etter whisky, såklart) der. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Så denne forsvant også helt Jeg likte den godt, og all brus som er uten sukker omfavner jeg, siden jeg er diabetiker. Og IRN-BRU var et godt utskudd på treet Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kjøper en boks med Irn-Bru på jobben en gang i blant, ganske solid champagnebrus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå