lubo.carson Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Ååå, elsker den brusen. Ble faktisk litt overrasket da jeg så den i butikken tidligere i år. Nå har jeg flere poser fulle av Irn Bru-flasker som trenger å pantes. Endret 14. august 2008 av nirvana1 Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Så faktisk to flasker gjemt bort på Rema ved skolen idag. Veldig god. Skal kjøpe flere av den gjennom semesteret! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hmm... mulig å få tak i Irn-Bru i Asker-området? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Fant den ikke igjen i Tromsø, men i den bittelille bygda folkehøhskolen min ligger i, fant jeg plenty. NAM! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg var i himmelen <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg var i himmelen <3 Den bilen så jeg på åssiden igår da jeg kjørte forbi med buss vil ha :D Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ai ai. Godt at denne brusen blir oppdaget av flere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ja, var et par på skolen som ble fan av den nå fikk forresten tak i 6 gratis Irn-Bru så kan trygt si at jeg var i himmelen xD Lenke til kommentar
Nile-S Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Vanlig Irn Bru er kjempegodt, den sukkerfrie er veldig, veldig tam, synes jeg.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Da har jeg også smakt den, på plastikkflaske... Jeg syntes den var god da også, så er spent på hvor god boks er! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 yay. nok en lightbrus. i like! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hmm, plukket opp en Irn-Bru på Helgø Stokka etter å ha lest denne tråden. Ganske skuffende, egentlig. Smakte billig champagnebrus. Får prøve Light/Diet-versjonen en dag, se om den er noe tess. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hmm, plukket opp en Irn-Bru på Helgø Stokka etter å ha lest denne tråden. Ganske skuffende, egentlig. Smakte billig champagnebrus. Får prøve Light/Diet-versjonen en dag, se om den er noe tess. Som det er sagt tidligere "DRIKK DEN KALD"... For da er den 10 ganer bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hmm, plukket opp en Irn-Bru på Helgø Stokka etter å ha lest denne tråden. Ganske skuffende, egentlig. Smakte billig champagnebrus. Får prøve Light/Diet-versjonen en dag, se om den er noe tess. Light-versjonen er ikke noe bedre. Var den jeg smakte først og ble skuffa da, men har smakt den vanlige nå og den var mye bedre. Men light versjonen er god hvis du glemmer den i fryseren Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Irn Bru er sinnsykt digg! Smakte det først for noen dager siden, men kommer nok til å kjøpe flere av den Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 IRN BRU er beste brusen Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 IRN BRU er beste brusen Den dyreste også 17 kr på Mega Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 IRN BRU er beste brusen Den dyreste også 17 kr på Mega Tror nok den hadde selgt mer vis den var like billig som resten av brus norge ja :/ Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 IRN BRU er beste brusen Den dyreste også 17 kr på Mega Tror nok den hadde selgt mer vis den var like billig som resten av brus norge ja :/ Billig og billig, men tror nok det jeg også Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fadern, nå er det lenge siden jeg har drukket Irn-Bru.. Må nesten kjøpe en flaske i løpet av helga. Btw, tror den hadde solgt mer om den hadde kostet 12 -13,- for flasken ja, men, de 3 -4,- ekstra jeg må betale for en flaske Irn-Bru er verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå