Opelduude Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Kjøpte ei flaske i sta, har lagt den til hurtigkjøling i frysern. Gleder meg til og smake på den Edit: Æsj, den smakte rart. Endret 20. juni 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei der ute. Jeg prøvde denne brusen i går. Den smakte som vanlig sjampanje-brus. Men den var ikke helt kald, hjelper det om den er iskald? Har lyst å gi den en sjangse til, jeg synes atmosfæren rundt brusen er så herlig. Reklamene er også skjønne og morsome. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bør absolutt nytes iskald ja. Forsåvidt et lite minus, brusen - må - faktisk nytes iskald, ellers smaker den flat sjampanjebrus. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Da prøver jeg igjen! Var litt dumt at Rimien jeg var i hadde tatt Irn-Bru ut av fryseskapet. Neste gang skal jeg prøve den kald, og da iskald. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg synst den smakte champange brus Men god var den. Lenke til kommentar
Irn-Bru Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bør absolutt nytes iskald ja. Forsåvidt et lite minus, brusen - må - faktisk nytes iskald, ellers smaker den flat sjampanjebrus. Absolutt, den MÅ være iskald! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jepp. Var noe helt annet. Flere av de 32 smakene kom frem, ble helt avhengig jeg. Lenke til kommentar
Irn-Bru Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Sinnsykt moro å høre! Blir litt fra meg når folk prøver den lunket... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Sinnsykt moro å høre! Blir litt fra meg når folk prøver den lunket... Kjøpte inn to 0,5 liters flasker med brusen. Den var nok ikke kald nok, for den smakte vanlig champagnebrus. Skal legge den litt i fryseren og se om den blir bedre da. Er det større forskjell på kald og lunken irn-bru, enn f.eks kald og lunken Coca Cola? Lenke til kommentar
Irn-Bru Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Sinnsykt moro å høre! Blir litt fra meg når folk prøver den lunket... Kjøpte inn to 0,5 liters flasker med brusen. Den var nok ikke kald nok, for den smakte vanlig champagnebrus. Skal legge den litt i fryseren og se om den blir bedre da. Er det større forskjell på kald og lunken irn-bru, enn f.eks kald og lunken Coca Cola? Ja for det er så mange smaker i Irn-Bru, og jo kaldere den er desto flere smaker får du frem.. Hvis du drikker Irn-Bru i to uker og tar en smak av vanlig champagne brus etter den perioden, smaker champagne brusen veldig kunstig i forhold... Synes nå jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Faen, får ikke panta Irn-Bru-flasker. Ikke morsomt når halve posen er Irn-Bru ><. Forresten, ser det går veldig lite Irn-Bru ut av lageret (jobber på Coops sentrallager for Nord-Norge og Finnmark, så ser hva det går i for Coop-butikkene). Går vel kanskje noen paller av og til, til de større butikkene i kommunene, men knapt noe til de mindre butikkene rundt om. Er dritlei av å stable "Coop X-tra Cola", kan dem faen ikke drikke noe annet i distriktene? :!: Lenke til kommentar
Irn-Bru Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Faen, får ikke panta Irn-Bru-flasker. Ikke morsomt når halve posen er Irn-Bru ><. Forresten, ser det går veldig lite Irn-Bru ut av lageret (jobber på Coops sentrallager for Nord-Norge og Finnmark, så ser hva det går i for Coop-butikkene). Går vel kanskje noen paller av og til, til de større butikkene i kommunene, men knapt noe til de mindre butikkene rundt om. Er dritlei av å stable "Coop X-tra Cola", kan dem faen ikke drikke noe annet i distriktene? :!: Både regular og diet er registrert hos Resirk så du skal (egentlig) få pantet de. Det synes jeg var veldig rart... Panter en del flasker Irn-Bru i uken selv og har ikke hatt noe problem med det enda. Hvis du skriver en PM til meg med litt detaljer så skal jeg få det ordnet Fra 1 august og fremover vil også mindre butikker ta inn Irn-Bru Endret 26. juni 2008 av Irn-Bru Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Skuffende at Irn-Bru er flyttet ut av kjøleskapene. Det er ihvertfall tilfellet hos "oss" på KIWI. Har forøvrig heller ikke noe problem med å pante flasken. Dessuten skal det være null problem og eventuelt pante "manuelt", da flasken er tydelig markert med pantemerke. Endret 26. juni 2008 av the Stig Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Skulle hatt Irn-Bru godteri her i Norge også http://www.sweetsncandy.co.uk/proddetail.asp?prod=IRNBRU060 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Søren og, det hadde vært digg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hehe, ja, tror det hadde vært digg Forresten, om det er noen Irn-Bru -drikkere her med nettby, så har jeg laget en Irn-Bru gruppe http://www.nettby.no/community/news.php?community_id=730777 Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kjøpte meg ein flaske av denne i dag og den var knall god. Vis si at den kan erstatte cola for min del. Den skal eg ha mer av. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Cola, Urge og Pespi Max er framleis betre, men den smakte ikkje så aller verst. Lenke til kommentar
Irn-Bru Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tips: 2 karbonader + en fin baguett. Smash de sammen som en burger og med en Irn-Bru til! Bedre lunsj skal en lete lenge etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå