Gå til innhold

Tråden om Irn-Bru


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Sinnsykt moro å høre! :)

 

Blir litt fra meg når folk prøver den lunket...

Kjøpte inn to 0,5 liters flasker med brusen. Den var nok ikke kald nok, for den smakte vanlig champagnebrus. Skal legge den litt i fryseren og se om den blir bedre da. Er det større forskjell på kald og lunken irn-bru, enn f.eks kald og lunken Coca Cola?

Lenke til kommentar
Sinnsykt moro å høre! :)

 

Blir litt fra meg når folk prøver den lunket...

Kjøpte inn to 0,5 liters flasker med brusen. Den var nok ikke kald nok, for den smakte vanlig champagnebrus. Skal legge den litt i fryseren og se om den blir bedre da. Er det større forskjell på kald og lunken irn-bru, enn f.eks kald og lunken Coca Cola?

 

 

Ja for det er så mange smaker i Irn-Bru, og jo kaldere den er desto flere smaker får du frem..

 

Hvis du drikker Irn-Bru i to uker og tar en smak av vanlig champagne brus etter den perioden, smaker champagne brusen veldig kunstig i forhold... Synes nå jeg hvertfall.

Lenke til kommentar

Faen, får ikke panta Irn-Bru-flasker. Ikke morsomt når halve posen er Irn-Bru ><.

 

Forresten, ser det går veldig lite Irn-Bru ut av lageret (jobber på Coops sentrallager for Nord-Norge og Finnmark, så ser hva det går i for Coop-butikkene). Går vel kanskje noen paller av og til, til de større butikkene i kommunene, men knapt noe til de mindre butikkene rundt om. Er dritlei av å stable "Coop X-tra Cola", kan dem faen ikke drikke noe annet i distriktene? :!:

Lenke til kommentar
Faen, får ikke panta Irn-Bru-flasker. Ikke morsomt når halve posen er Irn-Bru ><.

 

Forresten, ser det går veldig lite Irn-Bru ut av lageret (jobber på Coops sentrallager for Nord-Norge og Finnmark, så ser hva det går i for Coop-butikkene). Går vel kanskje noen paller av og til, til de større butikkene i kommunene, men knapt noe til de mindre butikkene rundt om. Er dritlei av å stable "Coop X-tra Cola", kan dem faen ikke drikke noe annet i distriktene? :!:

 

 

Både regular og diet er registrert hos Resirk så du skal (egentlig) få pantet de. Det synes jeg var veldig rart...

Panter en del flasker Irn-Bru i uken selv og har ikke hatt noe problem med det enda.

 

Hvis du skriver en PM til meg med litt detaljer så skal jeg få det ordnet :)

 

Fra 1 august og fremover vil også mindre butikker ta inn Irn-Bru ;)

Endret av Irn-Bru
Lenke til kommentar

Skuffende at Irn-Bru er flyttet ut av kjøleskapene. Det er ihvertfall tilfellet hos "oss" på KIWI. Har forøvrig heller ikke noe problem med å pante flasken. Dessuten skal det være null problem og eventuelt pante "manuelt", da flasken er tydelig markert med pantemerke.

Endret av the Stig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...