neewbee Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har ikke spilt CM på over et år, og i mellomtiden har jeg oppgradert fra Win98 til XP. Har også win2000 Pro nå. Så nå tenkte jeg at jeg skulle bli hekta igjen Poenget er at jeg ikke får spilt CM verken i XP eller i 2000. Jeg har prøvd å innstallere spillet på nytt uten at det hjalp. Når jeg tar "start new game" (eller "restore saved game" for den saks skyld, får jeg opp denne meldingen: "There is not enough system memory to create the game. Please free up some more and try again." Spesifikasjoner AMD Athlon 1,3 GHz MSI Hovedkort (husker ikke hvilket) 2 x 80 GB WD NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X 64MB 2 x 512 MB SDRAM PC133 (skulle jo være RAM nok i massevis....) Så kjære glupinger, hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 måtte du poste dette flere steder? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...6806&highlight= Lenke til kommentar
bertie Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 har du oppgradert med siste versjon? Det er vel 3.68 som er siste. Vet ikke om det har noe å si men det er jo verdt et forsøk. bertie Lenke til kommentar
neewbee Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har både oppgradert til siste versjon og tatt ut en RAM-brikke, uten at det hjalp. Så det må være noe annet jeg kan gjøre. Er det noen innstillinger jeg kan ha feil? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 det kan kanskje være hardiskplass som mangler? mener jeg så noe om det i den readme-filen engang. Var noe om at hvis du har lite plass på systempartisjonen (som oftest C) og noe, men jeg husker ikke ordrett hva som ble feil. Sjekk fila hvertfall :-) bertie Lenke til kommentar
neewbee Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg hadde egendefinert pagefila på D:, men nå satte jeg alt til å være systemstyrt. Så nå funker det, og jeg kommer ikke til å være i den "normale" verden på ei ukes tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå