kjetilm Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 bryr meg ikke så mye om graffik. når det gjelde source matcher osv, er det best med mest mulig performance. jeg er mere ut etter stabilt 100fps og elendig bildekvalitet enn 40 - 100 fps med drit bra graffikk.. (Source kjører heller ikke dx10, så end of diskusjon. XP it will be) Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) tror ikke akkurat denne pcen får noe problem med å spille source på full grafikk med 100 frames det klarer til og med en pc til 3-4 tusen. EDIT: så hvis du bare skal spille source så kan du velge en langt billigere pc Endret 14. juni 2008 av eirikand Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 ja det regner jeg med... Men jeg har ikke tenkt å kjøpe meg ny pc på en stund etter denne. Så det har liksom bare hvert fint om jeg lett kunne oppgradert den senere om jeg måtte.. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 systemet yter såpass bra at jeg tror det burde gå bra. Personlig syns jeg XP gir meg MYE mer ytelse. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 har du i det hele tatt prøvd vista på pcen din? Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Vista + source = dårlig kombinasjon. Trenger ikke flere tips angående vista/xp. Er mere i tvil angående Skjerm atm... Lenke til kommentar
JohnnyRubber Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Ja, som du sa før her, så ville jeg ikke bestilt med vista, om du skal spille Source. Jeg har Xp, selv om jeg bare spiller Crysis osv. Oppgraderer heller til Windos 7 når det kommer. Jeg så at du kommer til å skru ned grafikken på source for å få mere performance. Om du kjører for ett 8800GTS, så får du mer enn nok ytelse/performance på full grafikk. EDIT: Når det kommer til skjerm ville jeg nok gått for 226BW. Utrolig bra tilbakemeldinger. Både fra andre gamere, og meg. Endret 4. juli 2008 av .:McLovin:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå