start1 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 hei vil dere ha noen av disse diamantene 1.aas 2.nanskog 3.myrhe 4.berg hestad 5.søgård bare by Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 hei vil dere ha noen av disse diamantene 1.aas 2.nanskog 3.myrhe 4.berg hestad 5.søgård bare by jeg byr Bjørdal i diamant, Hoseth, Huusko og Brink i Gull + et gult kort mot ett av diamantene untatt Myhre! deal? Lenke til kommentar
sapi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 nei hvem skal du ha for nannskog du kan sjekke auksjonen min så kan du bestemme deg for noen Lenke til kommentar
start1 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 jeg er litt intressert i per ciljan skjelbred marek sapara raio piroja i diamantkort og litt rønningen og berg hestad men jeg vil ha en del for nanis Lenke til kommentar
Kaktusbror Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 har rønningen har han har han trenger du han Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg