Saftis Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tenkte å shoppe en xbox 360 i dag, men sliter med å finne rimelige butikker som har den på lager. Tips til andre butikker enn Elkjøp/Lefdal med ca. samme pris? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Expert har den på lager til samme pris: http://www.expert.no/product/ProductInStoc...tifier=XGX00014 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Takk, var innom den lokale Expert men de selger den selvfølgelig 300 kroner dyrere enn nettsjappa, får vel kanskje bestille over nett da. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Takk, var innom den lokale Expert men de selger den selvfølgelig 300 kroner dyrere enn nettsjappa, får vel kanskje bestille over nett da. Når du bestiller over nett får du frakt etc. i tillegg.. Var jeg deg ville jeg bare dratt ned i butikken og plukket med en Xbox. 300,- er ikke mye. Betalte selv 4000,- for Xbox + Forza motorsport 2 for noen få måneder siden. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nei nei nei Saftis... Hadde du fulgt med i timen nå da, hehe... Bjohansen 4k for en Xbox med Forza er bare bortkastet penger Gå inn på denne "internettkampanjen" dems og legg til 1 stk, gå til kassa, levering "Hente i butikk 0,-", velg sjappa som er nærmest deg og betalt. Voila så har du spart 300 kr. OT: Expert er ganske firkantet og rundt akkurat dette temaet. Har selv blitt nektet å kjøpe varer for "internetpris" og hadde en lenger diskusjon med en idiot av en selger. Etter endt diskusjon tok jeg fram mobilen og la inn alt jeg skulle ha, valgte butikken jeg var i og betalte. Deretter pratet jeg med samme idiot som hadde nektet meg varene til den prisen og fikk ut varene. Sparte vel 1400 kr eller noe sånt. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Godt tips, men ser ikke ut som om det funker på ting de ikke har på lager i nettsjappa (f.eks. 360 Pro), kjøp-feltet er grået ut. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 dessverre er det slik... Forøvrig er ikke 2990,- noe upris for Elite varianten da. Da får du det lille ekstra (som du kanskje forventer skal være med?) hdmi-kabel, hodetelefoner, harddisk på 120gb osv... Du må ha i bakhodet at de tar ca 750 kr for 20GB harddisk og ca 1250 kr for 120GB noe som gjør Eliten "lønnsom" hvis man laster ned mye Live saker. Har selv autodownload av alt arcade-spill (tross alt morsomt å prøve demoer) enda ikke fullt Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Mtp. at jeg i utgangspunktet bare vurderte det fordi jeg så de ble solgt til under 1500 og jeg har lyst til å spille swos multiplayer, så blir det litt drøyt å gå opp i 3k+ for å mimre litt over et gammalt amigaspill Annen spilling gjør jeg på pc uansett. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vel, du får Sensible world of soccer funker jo fin fint via WinUAE Tenkte du skulle ha skikkelig HD-spilling i stua, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå