Anterialis Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei, jeg har et problem med min Canon MP600 alt-i-ett-skriver. Jeg har gått tom for farge, men bruker ikke lenger dette så mye. Nå skriver jeg mest ut dokumenter i svart hvitt. Nå har altså fargene blitt tomme (den ene er helt tom), og da får jeg feilmelding om at jeg må skrifte patron. OK, men problemet er at den ikke vil skrive ut i svart hvitt en gang :s Dette er jo håpløst dumt. Forhåpentligvis er det bare en innstilling jeg må gjøre, altså jeg som ikke har sjekket alt =) Det jeg har gjort er å si at jeg vil printe i "grey scale", men allikevel får jeg ikke printet ut noen ting som helst pga. at fargene mangler. Jeg har kjøpt nye svart-patroner så disse er helt fulle. Hva kan jeg gjøre for å skrive ut i svart hvitt om fargene er tomme? Jeg har også merket at for noen dager siden, da jeg faktisk fikk skrivd ut etter å ha prøvd flere ganger, kom svart-hvitt dokumenter ut i svart-turkis farge :s Her valgte jeg også å skrive ut i greyscale, men allikevel fikk den lagt på litt grønnfarge gitt. Hva skjer? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
frosse Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det samme problemet opplever jeg på min Canon MP800R. Og i tillegg skriver den ikke ordentlig svart når jeg ber den gjøre det... Har du funnet ut av det? Har slitt med dette i lengre tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå