Gå til innhold

Lumske One Call?


Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte abonnement til One Call Faktura, men har hørt lumske rykter om at dersom en ringer UNDER 120 min en måned må man betale full pris for all ringetiden. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å bytte abonnement til One Call Faktura, men har hørt lumske rykter om at dersom en ringer UNDER 120 min en måned må man betale full pris for all ringetiden. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

 

Stemmer ikke!!!!!

Jeg har One Call Faktura og har hatt kr.0,- (!!) i mobilutgifter de siste månedene.

Tegnet samme abonnement for min datter, og det samme gjelder her.

Vi har dog ikke oversteget våre 120 frie ringeminutter eller 90 sms...

 

Jeg er overraskende fornøyd med One Call. Administrasjon og oversikt over abonnement/ringetid (også spesifisert) foregår online via "Mine Sider". Her kan man også aktivere/deaktivere tilleggstjenester. Jeg er også fornøyd med kundeservice pr.telefon som har vært upåklagelig. (Men, jeg har lest i forumet at andre ikke har vært like heldige).

 

Hittil fornøyd One Call kunde :yes:

Lenke til kommentar

Det mest lumske jeg har opplevd med onecall er at de opererer med feil datatakseringsintervaller i utlandet flere steder, eks tyrkia hvor de påstår takseringsintervallene er 1 kb, mens de i virkeligheten er 100 kg noe som ble en dyr affære for samboeren min som brukte nettet litt flere ganger mens hun var der. Opplevde også dette i Sverige hvor det stor jeg skulle takseres pr byte, men ble taksert pr 10 kb (var jo billig for meg uansett, men værre for samboeren).

Lenke til kommentar
Avbrekefter også dette.

Jeg får en regning på 100-250 kroner i måneden. Og da regner jeg meg som en litt over middels bruker.

Akkurat det samme her.

Haddde et forbruk på ca 500kr hos Telenor, byttet til OneCall, høyeste regninga jeg har hatt har vert på ca 250kr mens det til vanlig ligger på ca 150kr.

De trekker pengene automatisk fra konto, så jeg trenger ikke bekymre meg for å glemme å betale en faktura. Og har bare hatt behov for kundeservice en gang, da simkortet jeg fikk ikke var aktivert, og jeg fikk hjelp med en gang og det ordnet seg.

Jeg vil anbefalle OneCall på det varmeste :) Hittil det beste abbonemanget jeg har vert borti.

Endret av V-by
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...