archanios Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Etter eit par veldig produktive dagar fotomessig, så har eg no veldig mange bilder å gå gjennom, redigere og så vidare. Har hatt eit par trådar med litt elvar, skog og sånt, men i går gjekk turen til Flø og Runde. Kom ganske seint til Runde, så det blei eit ganske kort opphold. Jobba litt med dette bildet før eg tenkte; "Dette kan vel kanskje funke b/w". Så då er spørsmålet, funkar dette?? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 et nydelig bilde. den fine himmelen gjorde et bilde som kunne bli kjedelig, fint. bra! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Takk for det heggstad. Ein av fordelane med å bruke s/h her var at eg kunne legge litt meir trykk i himmelen. Og det er heilt klart at det ville blitt kjedelig med ein heilt flat himmel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Et mektig motiv. Da jeg ikke har sett farge-utgaven, så er jeg usikker på om det passer bedre med s/h. Det er sikkert ikke så farlig, for bildet står på egne ben. Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med, er at havet og fjellet i forgrunnen går i ett. Det er mye spennende som skjer i forgrunnen også, og jeg tror det lider litt av at du har vært opptatt av himmelen. Hvordan har du konvertert til s/h ? Tom Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Konverterte gjennom BWconverteren i PS. Har ein ny versjon også, med enda meir kontrast, både i fjell og på himmelen, men er usikker på om det vart bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå