Gå til innhold

Dårlig erfaring med MTU


Anbefalte innlegg

Jeg har i den siste tiden sjekket ut MTU sitt billigste abonnement.

 

Jeg bor ikke i det området som er dekket av MTU sitt eget nett.

Kan derfor ikke uttale meg om hvordan det fungerer der.

 

Så langt har jeg hatt dårlige erfaringer med MTU.

 

For det første har de en helpdesk som du må sette av dagen til å få tak i. Den korteste tiden jeg har brukt på å komme gjennom er 37 min. Og jeg har vært i kontakt med dem flere ganger...

 

De svarer forholdsvis raskt (innen 2 dager) på forespørsler via kontaktform, men svarene er bortimot intetsigende og henviser til at vi jobber med å løse problemene.

 

Har forsøkt å sette opp MMS uten å lykkes siden jeg fikk abonnementet. MTU har fortalt meg at det skal fungere, men som sagt har jeg ikke lykkes i å sette opp MMS. Heller ikke med deres automatisk oppsett... GPRS har jeg også slitt med, men har etter MYE arbeid fått det til å virke.

 

Verre er det at det ikke er mulig for meg å motta sms fra min kone som har Onecall... Jeg kan sende så mange jeg vil og hun får dem, men jeg mottar altså aldri hennes...

 

Har derfor bestemt meg for at nok er nok. Skifter over til Onecall, som for øvrig har et like godt tilbud som MTU. Her har vi i hvertfall en etablert aktør som ikke driver og eksperimenterer med sine kunder..

 

Så, til deg som vurdere å bytte til MTU ikke bor innenfor MTU sitt eget nett: Avvent noen måneder til til de har fått orden på sysakene sine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...