SSSø Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Hadde med meg mitt fremdeles nye kamera på jobb i går. Planen var å ta bilder av diverse slitne maskiner (beltetrillebår, hjullaster, kranbil. vibratorplate osv). Bildene av maskinene ble grei nok, men merker at jeg sliter litt med å få en interessant bakgrunn (og ikke bare noe rot). Derfor legger jeg heller ut 3 varsjoner av en kirke jeg fant. Er langt i fra fornøyd, men leger de ut her for tips og kommentarer. Er helt i nybegynnerstadiet...har vel hatt kameraet i et par uker nå. Takker for svar... edit: siste bilder var mest for gøy, planen var å få det til å se gammelt ut. er også i øvelsesfasen når det kommer til etterbehandling. Endret 14. juni 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Bilde 1 ble litt kjedelig. Og altfor sentrert komposisjon. Likte komposisjonen av bilde 2 best. Fargen var også fin. Himmelen ble litt for utbrent under bildebehandlingen. Og du kan være litt mer nøye når du velger ut områder du skal redigere Bilde tre såg ut som et gammelt fotografi som var scannet inn, som du kanskje prøvde på. Så det var bra. Men det er mye bedre når kirken går inn mot midten av bildet, enn ut mot kanten (forskjellen på bilde 2 og 3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå