ZAN Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Hmm... har litt problemer ... innstalerte en 1 Ghz og satte den opp i bios med default setting (automatic detect på Vcore) men det som skjer er att maskinen blir ustabil og og maskinen låser seg,skjerm blir helt svart (hvilemodus)og Vcoren hopper opp og ned fra 1.50 til 1.75 :sad: hadde problem med og starte opp igjen etterpå da maskin fortsatt hadde alt får lav Vcore..... men fikk til slutt kommet meg inn i bios og forandret automatic detect til manuelt opsett og fikk forandret Vcoren til 1.7o ? Men fikk da problemer med att bios ikke ville oppdatere min forandringer (Vcore endring) slo på og av maskinen mange ganger og til slutt funket den med "riktig" Vcore (1.70) Det jeg lurer på er: Hva kan ha skjedd ? Hvorfor detecter ikke bios riktig Vcore og hvorfor er Vcore ustabil (opp og ned)slik att maskin kræsje. og til slutt hva er riktig Vcore til en 1 Ghz AMD Athlon 200 FBS ? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 og til slutt hva er riktig Vcore til en 1 Ghz AMD Athlon 200 FBS ? minimum: 1.65 V nominelt: 1.75 V maksimum: 1.85 V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå