modin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kommer kun Eee 900, eller får vi se 901 også? Selv om mange av dette forumets medlemmer virker pessimistiske på grunn av tidligere skuffelser, tror jeg nok vi relativt raskt vil se 901 i Norge. Tror ikke Asus vil opprettholde to produksjonslinjer, så når lagrene er solgt tom for 900 vil det nok være 901 som vil bli solgt for samme pris. I Storbritania kommer 901 til samme pris som 900 var solgt for og jeg tror ikke det er grunn til å tro annet om det norske markedet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Too late Asus. Har allerede bestillt Aspire One Samme her Bestilte meg den blå versjonen Forbanna pent utseende på de. Fikk også lekt med en eee. Ganske tøff maskin Gleder meg til å få One'n min Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hvor bestilte du fra? Hvor jeg bestilte fra? Itegra.no. leverandøren våres på jobb. MPX.no er vel samme varelager. EDIT: Mmmm... Og der ble dato bekreftet til 8. Juli Rett etter Roskilde Perfekt timing:D EDIT2: Og der ble den endret til ubekreftet 8. Juli Jaja. Lov å håpe EDIT3: Og der ble den endret til ubekreftet 25. Juli Får håpe den ikke blir mer utsatt nå da. Endret 24. juni 2008 av CaZpeR Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ser nå at 901 er eneste eee på Asus Norges hjemmesider, men at butikkene fortsatt forventer å få inn 900. Tror dette kan by på hyggelige overaskelser =) Lenke til kommentar
Nator Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vil ha EEE 1000 med XP, håper den kommer snart. USA har jo fått alle disse i alle varianter for lengst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå