knut Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Asus Eee er forventet til Norge i månedsskiftet juli/august, og nå har de første prisene dukket opp. Les mer Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Najs! Nå håper jeg bare 901 er klar før jeg skal inn til førstegangstjeneste i midten av august! :S Lenke til kommentar
djchange Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det ser dessverre ut til at Asus har priset seg selv ut av markedet de skapte (netbook). Nå kommer MSi, Dell og ikke minst Acer for å ta sin del av kaka og deler vil de nok ta, store deler. HP prøver de også, men de har tydeligvis misforstått prisnivået i netbook-sjangeren. Men nå er det jo bare positivt med litt konkurranse i markedet for oss forbrukere :> Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) HP prøver de også, men de har tydeligvis misforstått prisnivået i netbook-sjangeren.Det er ikke sikkert at de sikter mot samme publikum, den første mini HP maskina er beregnet for bedriftsmarkedet* og er bygget som en tanks. Asus Eee er til sammenligning billig plastikk & kvalitet. * http://digi.no/php/art.php?id=775281 Endret 14. juni 2008 av mandela Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det ser dessverre ut til at Asus har priset seg selv ut av markedet de skapte (netbook).Nå kommer MSi, Dell og ikke minst Acer for å ta sin del av kaka og deler vil de nok ta, store deler. HP prøver de også, men de har tydeligvis misforstått prisnivået i netbook-sjangeren. Men nå er det jo bare positivt med litt konkurranse i markedet for oss forbrukere :> Hvordan kan de prisene der være å prise seg selv ut av markedet? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det ser dessverre ut til at Asus har priset seg selv ut av markedet de skapte (netbook).Nå kommer MSi, Dell og ikke minst Acer for å ta sin del av kaka og deler vil de nok ta, store deler. HP prøver de også, men de har tydeligvis misforstått prisnivået i netbook-sjangeren. Men nå er det jo bare positivt med litt konkurranse i markedet for oss forbrukere :> Hvordan kan de prisene der være å prise seg selv ut av markedet? Ta en titt på MSI Wind så tror jeg du skjønner hvorfor Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Dette blir fint. Trenger en billig og lett bærbar til meg selv og familien. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvor lenge holder batteriet på en EEE 900? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Herregud, er jo ikke så billig allikevel da.. får en MYE mer brukbar maskin til bare en tusenlapp mer... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Herregud, er jo ikke så billig allikevel da.. får en MYE mer brukbar maskin til bare en tusenlapp mer... Ikke som er så liten. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvor lenge holder batteriet på en EEE 900? Tror det er rundt 3 timer. 901 skal vist klare 5 og en halv til 6 timer... Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Too late Asus. Har allerede bestillt Aspire One Lenke til kommentar
fairemuff Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 900 blir tilgjengelig samtidig Hmmm, men dere skrev her at asus skulle slutte å selge 900 modellen, for å fokusere på 901... 901 har nettopp blitt tilgjengelig i Taiwan: http://www.liliputing.com/2008/06/eee-pc-9...-in-taiwan.html Da må det være 901 som kommer til Norge ? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Herregud, er jo ikke så billig allikevel da.. får en MYE mer brukbar maskin til bare en tusenlapp mer... For å ikke snakke om digre stasjonære som du får mye "bedre" til den prisen. Du har ikke tenkt på at "bedre" kommer an på hva slags bruksområdet man har på den. Å ha med seg en 3 kg slepbar med på tur, blir ikke like hendig. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hurra, den der skal jeg kjøpe når jeg begynner på NTNU til høsten Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Herregud, er jo ikke så billig allikevel da.. får en MYE mer brukbar maskin til bare en tusenlapp mer... Ikke som er så liten. Hva veier den da? Tror ikke JEG hadde klart meg med en 7 toms skjerm da, spørs hva oppløsningen hadde blitt. Scrolle frem og tilbake for å lese postene til folk her på forumet.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Overrasket over prisen på 900'en Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Herregud, er jo ikke så billig allikevel da.. får en MYE mer brukbar maskin til bare en tusenlapp mer... Ikke som er så liten. Hva veier den da?Tror ikke JEG hadde klart meg med en 7 toms skjerm da, spørs hva oppløsningen hadde blitt. Scrolle frem og tilbake for å lese postene til folk her på forumet.. Vekten spiller ikke noen rolle for meg. Om den veier 1 kg eller 0,5 kg så kjenner du at du har den med deg uansett.9"'eren har en oppløsning på 1024x600 eller noe sånt, og der får du lett plass til de aller fleste nettsider. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kjøper den første modellen som selges med en xplisens. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kommer garantert til å kjøpe en eee-like-pc på slutten av sommerferien, så dette er en sterk kandidat! Blir spennende å se hvilke andre modeller som har kommet til nettbutikkene innen den tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå