Raytee Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei, er ikke sikker på om dette er rett plass og poste men jeg finner ikke noe plass den passer =P Jeg har Engelsk WinXP og vil ha Norsk, så lurer jeg på om det går an og bytte språket? Få det til og bli Norsk på en eller annen måte =P Har googlet litt rundt, noen sier ja, noen sier nei så jeg vet ikke jeg. Takk Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ja det er fullt mulig. Men siden det er en liten bug der, så funker det ikke på alle PC-er. Men slik gjør du det iallefall: Start --> Kontrollpanel --> Instillinger for region og språk Men dette er på vista og husker ikke om det var likt på xp og vista. Men i praksis skal det gå på xp også Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Om du har en lovlig versjon av XP så kan du neppe bytte. Du må ha installert en MUI-pack eller noe sånt, og de bruker være på verjoner brukt av store bedrifter. Men om du har den funner du den under Regional.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 du burde ha postet denne i windows eller programvare. jeg tror de rimeligste alternativ for deg er å kjøpe en XP OEM, for du kan ikke bytte språk i en vanlige XP lykke til Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Ok, så jeg kan kjøpe en WinXP pro CD uten CD-Key(For jeg har?) for veldig billig eller koster den fortsatt rundt 1000 kr? Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Såvidt jeg kan huske så er cd-keyen til xp språkuavhengig, dvs fungerer på hvilken som helst språk du installerer. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
RIKSTOTO Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) CD-key er avhengig av språkpakke, engelsk CD-nøkkel passer ikke norsk dessverre Home Edition passer ikke Professional osv.. Men har ikke noe å si om det er SP2 eller SP3 eller uten. Endret 14. juni 2008 av xerwate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå