punti Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Ny Naruto Shippuuden film underveis! Handling: En mystisk gruppe av ninja lager en overraskelse angrep på Konohas innbyggere, hvilke nært byen. Et mareritt av en annen Ninja Verden Krig kunne bli en realitet. Sasuke , som er fremdeles en savnet ninja fra Konoha, fremgår for den tredje gang foran Naruto for en ubekjent plasseringen for å forhindre alt til frustrasjon. Denne gang må Naruto og Sasuke jobbe som et lag igjen og kjempe for sine liv for å redde Konoha. Release date: 02.08.2008 Trailer 1 - http://www.youtube.com/watch?v=R2Wma5cenjk...feature=related Trailer 2 - Har du forventinger til denne filmen? Endret 15. juni 2008 av punti Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Etter at jeg og 2 venner har sett gjennom de 220 første Naruto episodene kan jeg med en gang si at dette er en film jeg ikke vil se uten at noen andre absolutt vil ha meg med. Så forventningene er vel heller veldig lave, begrunnet i hva serien har prestert. Men nå har jeg ikke sett Shippuuden, mulig det har tatt seg opp ? Lenke til kommentar
punti Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Etter at jeg og 2 venner har sett gjennom de 220 første Naruto episodene kan jeg med en gang si at dette er en film jeg ikke vil se uten at noen andre absolutt vil ha meg med. Så forventningene er vel heller veldig lave, begrunnet i hva serien har prestert. Men nå har jeg ikke sett Shippuuden, mulig det har tatt seg opp ? Naruto VS Sasuke ligger 50% i shippuuden serien. resten er bare om hvordan akatsuki skal få tak i Jinchuriki å sånn. Så jeg må selv skrive en mening om dette og at jeg tror det blir rævdårlig. enkelt sagt. 2 rivaler går aldri sammen. dette blir for dumt spørr du meg. Endret 14. juni 2008 av punti Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Naruto episode 1 - 135 er jo fantastiske. 135 og videre kunne du godt ha spart deg for, det er jo utrolig dårlige fylle-episoder som ikke følger den originale historien en gang.. Shippuden fortsetter jo på historien der 135 slapp, og er mye bedre enn 135-220, men ikke så bra som 1-135. Filmene suger. Lenke til kommentar
punti Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Naruto episode 1 - 135 er jo fantastiske. 135 og videre kunne du godt ha spart deg for, det er jo utrolig dårlige fylle-episoder som ikke følger den originale historien en gang.. Shippuden fortsetter jo på historien der 135 slapp, og er mye bedre enn 135-220, men ikke så bra som 1-135. Filmene suger. Der har du så absolutt rett. men så liker jeg å se slutten av 220 når jeg skal se fra 1-135 å så over på shippuuden. Fordi det er lissom slutt delen av fillers det den nye historien popper inn. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Siste shippuden film var ikke akkurat fet, så stiller meg kritisk til denne også. Shippuuden episodene har også vært heller dårlige til tider, selvom det også har vært gøy enkelte ganger. Fighten med Sasori var jo fet Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har bare såvidt fått begynt på Shippuden, men Naruto filmene har vel strengt tatt vært ganske labre. Samme greia i alle sammen... å nei, nå skjedde det noe forferdelig, Kage bunshin no jutsu, sånn der var det ferdig. Gjesp Lenke til kommentar
punti Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Siste shippuden film var ikke akkurat fet, så stiller meg kritisk til denne også.Shippuuden episodene har også vært heller dårlige til tider, selvom det også har vært gøy enkelte ganger. Fighten med Sasori var jo fet Filmene er som 4 episoder i ett. Tar filmene som fillers nesten. heeelt nye missions som ikke har en ting med historie å gjøre.. Nr.2 for eksempel. Naruto bruker 2 Rasengan samtidig. det har aldri blitt vist på en episode lissom. Men nå er det fillers! ikke rart det er kjedelig;) ingenting av det som er nå er sagt i manga. Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Filmene har ikke prestert særlig mye i min mening heller, men i hvis dere er så lei av fillers kan dere like så godt starte å lese mangaen. Han lærer også nye teknikker i shippuuden, men jeg ville heller likt en serie om Sasuke og hans liv. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Nr.2 for eksempel.Naruto bruker 2 Rasengan samtidig. det har aldri blitt vist på en episode lissom. Han gjør det i mangaen. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Filmene har ikke prestert særlig mye i min mening heller, men i hvis dere er så lei av fillers kan dere like så godt starte å lese mangaen. Han lærer også nye teknikker i shippuuden, men jeg ville heller likt en serie om Sasuke og hans liv. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Nr.2 for eksempel.Naruto bruker 2 Rasengan samtidig. det har aldri blitt vist på en episode lissom. Han gjør det i mangaen. filmen er ute, dog bare i RAW. sub versjon kommer vell om en uke eller 2 Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Subs er allerede ute, men veldig lav kvallitet og dårlig prestert. Har selv sett filmen allerede i RAW, og venter spent på subs som går ann og lese. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ahh Naruto, min lille fetish. Favoritt serien min, men desverre funker det ikke skikkelig når ikke Masashi Kishimoto er bak historien. Noe som er tilfelle med filmene, men de funker greit. Shippuden fortsetter jo på historien der 135 slapp, og er mye bedre enn 135-220, men ikke så bra som 1-135. Shippuuden startet horibelt, men har tatt seg kraftig opp. Episodene med Hidan og Kakuzu var fantastiske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Prøvde å se Naruto, men etter 5-6 episoder med noe jeg ikke fikk noe som helst mersmak for, så ble det lagt i "alle-andre-sier-er-utrolig-bra-men-egentlig-er-det-noe-dritt"-kurven for min del. Står nok pent over denne filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå