Thomas_Fosse Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei, jeg har lest endel på forumet og prøvd å finne noe etter min smak.. men så sær som jeg er så vil jeg gjerne har ett hjemmekino annlegg som er av samme merke og farge som 42" som står plassert i stua... Dette skal brukes til film og litt musikk ved eventuelt vors/fest... Jeg er ikke typen som hører mellomtonen som ikke er der.. så det skal gå fint. Men jeg vil jo selvfølgelig ha en forbedring i forhold til tv'en, pluss jeg har ikke dvd spiller.. så passer jo greit ! Panasonic hjemmekino link Takk for alle svar Fin side forresten Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vurderer dette lydanlegget selv, men har også lyst til å høre fra noen om det er bra. er forresten 500kr billigere hos MPX Lenke til kommentar
Thomas_Fosse Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Hei... jeg tok sjangsen og kjøpte annlegget... Handlet på PSdata pga det ligger rett borti her.. så kan hente det på lager.. slipper frakt av det da.. og da er ikke prisen så langt fra alikavell... Men til saken. Jeg ble overraskende fornøyd med dette. Kjørte på litt Band of Brothers DVD for å sette det skikkelig på prøve, og det greide seg overraskende bra ! Jeg anbefaler det Fint og se på var det også ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå