pback Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Heisann. Jeg har nettopp tatt i bruk msn. Men når jeg prøver å sende bilde/fil så får eg en feilmelding om et eller annet som blokkerer så jeg ikke får sendt. Men å motta går som en drøm. Bruker Norton Internet security, men har prøvd å deaktivere denne. Kan det være noen porter jeg må åpne, og hvordan gjør eg i så fall det? Har telenor adsl 1024/256 max30Gb Håper på seriøst svar... :o Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er faktisk noe rart med norton her. Hvis du avinstallerer det, så vil det faktisk funke å sende. Ikke spør meg hvorfor, har selv ikke peil Lenke til kommentar
KAS Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Nå har ikke jeg NIS, men i ZoneAlarm går det an å gi programmer full tilgang til nettet, og da er det videre router el.l. som setter en stopper for sånt. Forøvrig er det tcp portene 6891-6900 som msn bruker til filoverføring. Går det an å åpne disse i NIS kan du jo prøve det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå