564215 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 En liten nedgang kan du egentlig forvente siden 280 og 260 skal ta over for 9800gx2 og 9800tx( i den rekkefølgen )Samme gjelder Ati, 4870 skal ta over for 3870,,,,4870x2 tar over for 3870x2 osv=) Takk, enda en grunn for meg til å vente 10 dager til. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Veldig interresange bilder av Fluesopp der AMD/ATI skal prise HD4800 serien godt allerede fra starten etter hva jeg har lest og hørt. GTX280 og GTX260 vil selvfølgelig være et hakk vassere enn HD4800 serien, men prisen dertil! nVidia satser mer på de beste entusiastkortene men en smule overprising. AMD/ATI legger seg godt i mellomsjiktet, med utrolig gode priser. Men som sakt så burde egentlig alle som tenker å oppgradere PC vente til lanseringer og tester er gjort av HD4800 og GT200 seriene! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 På de spilla jeg spiller så passer Ati kortene perfekt og jeg syns jeg får grei ytelse i det mest=) Men man må betale for ytelse ja. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Har endra litt på noen av komponentene og kommer til å bestille i morgen eller på lørdag! Jeg skal på ferie til Hellas i en uke og det ville derfor vært hyggelig å kanskje ha fått ny pc når jeg da kommer hjem. I pcen skal jeg som sagt kjøre 2stk HD4780 men er litt usikker på om jeg skal kjøpe Asus eller Sapphire. De har ca samme pris og begge er billigest fra Amentio, der jeg skal bestile halvparten av komponentene. Forslag til hvilket jeg skal bestille? Hva er forskjellen på innholdet i pakken? Kunne virkelig trengt litt hjelp her. Noen reviews kanskje. De to kortene: Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det skal ikke ha noe å si hvilket du velger. Kan du legge ut den endelige handlevognen? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Det skal ikke ha noe å si hvilket du velger. Kan du legge ut den endelige handlevognen? Dette blir den endelige handlevognen. Endret 5. juli 2008 av ZeroZ Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hva med Sunnhetsmaskinen?` http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=74765 Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Hva med Sunnhetsmaskinen?`http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=74765 Hva menes med "Sunnhetsmaskinen"? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det er en sunnhetsmaskin! Super maskin med andre ord. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, også har jeg en vane med å gi handlevognene mine ekstremt kule navn. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Litt OT, men ingen slår TheRedneckMachine, ikke engang sunnhetsmaskinen. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En bra handlevogn, men jeg har selvfølgelig et par kommentarer Hvis du skal drive med bilde- og filmredigering ville jeg sterkt revurdert skjermen. Den er nok rett og slett ikke noe bra til slikt. Helst burde du holde deg unna TN-skjermer, men selv i denne klassen er nok samsung langt bedre. Hvis du er heldig med panellotteriet da. Kabinettet du har valgt synes jeg virker plastikkaktig og billig. Etter hva jeg har forstått har den også heller dårlig støyskjerming. Du sier at du ikke vil ha P182 fordi alle andre har den, men det er da også en grunn til at alle har den. Jeg er ikke noe fan av utseendet på den selv, men om du bryr deg om støy og kjøleevne finnes det ikke et bedre kabinett. Bryr du deg ikke om støy finnes det en del alternativer: Antec *hundred, Lian-Li osv. Selv venter jeg på at Lian-Li Tyr X500 skal komme i midten av juli. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En bra handlevogn, men jeg har selvfølgelig et par kommentarer Hvis du skal drive med bilde- og filmredigering ville jeg sterkt revurdert skjermen. Den er nok rett og slett ikke noe bra til slikt. Helst burde du holde deg unna TN-skjermer, men selv i denne klassen er nok samsung langt bedre. Hvis du er heldig med panellotteriet da. Kabinettet du har valgt synes jeg virker plastikkaktig og billig. Etter hva jeg har forstått har den også heller dårlig støyskjerming. Du sier at du ikke vil ha P182 fordi alle andre har den, men det er da også en grunn til at alle har den. Jeg er ikke noe fan av utseendet på den selv, men om du bryr deg om støy og kjøleevne finnes det ikke et bedre kabinett. Bryr du deg ikke om støy finnes det en del alternativer: Antec *hundred, Lian-Li osv. Selv venter jeg på at Lian-Li Tyr X500 skal komme i midten av juli. Man kan jo gjøre noe med støyen da . Skifte vifter. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hadde det bare vært så enkelt Det er ikke alle vifter som enkelt kan byttes. Det største problemet ditt vil nok være de to skjermkortene med påmonterte jetmotorer. Selv med stillegående vifter får du ikke gjort noe med at du faktisk trenger å dytte en god del luft gjennom kabinettet. Sammen med harddiskene skaper det en del vibrasjoner som bare blir forverret ved at de resonnerer med de syltynne aluminiumsveggene i kabinettet. Men hvis du bruker 1000-1500,- på nye vifter, nye kjølere til skjermkortene, støydempingsmatter til veggene, støydemping av harddisker osv., så begynner det å hjelpe. Da tenker jeg i forhold til P182. Ikke sikkert du tar deg så nær av litt støy selvfølgelig. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Det er en sunnhetsmaskin! Super maskin med andre ord. Men den var litt for dyr med tanke på at det ikke er inkl. skjerm i den prisen. Litt OT, men ingen slår TheRedneckMachine, ikke engang sunnhetsmaskinen. Link? Hvis du skal drive med bilde- og filmredigering ville jeg sterkt revurdert skjermen. Den er nok rett og slett ikke noe bra til slikt. Helst burde du holde deg unna TN-skjermer, men selv i denne klassen er nok samsung langt bedre. Hvis du er heldig med panellotteriet da. Link til en bedre skjerm, til ca. samme prislappen. Vil prøve å holde prisen nede på 14k. Kabinettet du har valgt synes jeg virker plastikkaktig og billig. Etter hva jeg har forstått har den også heller dårlig støyskjerming. Du sier at du ikke vil ha P182 fordi alle andre har den, men det er da også en grunn til at alle har den. Jeg er ikke noe fan av utseendet på den selv, men om du bryr deg om støy og kjøleevne finnes det ikke et bedre kabinett. Bryr du deg ikke om støy finnes det en del alternativer: Antec *hundred, Lian-Li osv. Selv venter jeg på at Lian-Li Tyr X500 skal komme i midten av juli. Har lest en del reviews på det kabinettet og det er faktisk ganske støysvakt. F.eks. Bjorn3d, Overclockersclub, Techgage etc. For min del er kjøling viktigere en lavt støynivå, men mindre støy sier man jo ikke nei til. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Her har du TheRedneckMachine. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Følger det med kjølepasta til cpu-kjøleren jeg har valgt? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 En bra handlevogn, men jeg har selvfølgelig et par kommentarer Hvis du skal drive med bilde- og filmredigering ville jeg sterkt revurdert skjermen. Den er nok rett og slett ikke noe bra til slikt. Helst burde du holde deg unna TN-skjermer, men selv i denne klassen er nok samsung langt bedre. Hvis du er heldig med panellotteriet da. Hva er en TN-skjerm? Det er først og fremst spilling pcen skal brukest til. Film/bilde-redigering er bare en liten hobby jeg har. Så jeg tror ikke jeg vil gå opp 500,- for en annen skjerm som er nokså lik å se til og som er like stor pga. litt redigering nå og da. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Her har du TheRedneckMachine. Jeg trenger litt hjelp her; hvorfor bør jeg velge Abit IX38 QuadGT istede for Asus P5E? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå