Gå til innhold

Stemme gitaren med mobilen

sandalH

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg et program til mobilen som jeg kan bruke til å stemme gitar med. Vet det er mange som er interessert i dette. Finnes det noe? Søkte i google, men fant bare et som det var klin umulig å laste ned.

Dette burde da vert meget aktuelt for gitarspillere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker meg et program til mobilen som jeg kan bruke til å stemme gitar med. Vet det er mange som er interessert i dette. Finnes det noe? Søkte i google, men fant bare et som det var klin umulig å laste ned.

Dette burde da vert meget aktuelt for gitarspillere?

Tror du har bedre hell med å bruke hørselen;) ...selv om du så skulle finne dette programmet

Lenke til kommentar

Tooooooooooooo- tonen som kommer når du løfter opp røret på en hustelefon, er faktisk på 440hz, altså en A.

Sjekk om ringetonen (Den du hører når du ringer til andre) i telefonen din er lik. Isåfall kan du bruke den :p

Lenke til kommentar

For det første har ikke alle så bra gehør at de klarer å stemme en gitar. Skal du stemme etter pipetonen må du stemme de fem andre strengene etter denne, og det er ikke like enkelt for alle. Jeg vet om de forskjellige måtene å stemme en gitar på, og jeg klarer å stemme en gitar selv rimelig greit men det er altså ikke desse løsningene jeg er ute etter. Da må det nesten være 100% stille rundt en, og det er det ikke alltid.

Jeg er ute etter et program en kan innstallere på mobilen og bruke, likt som det geniale ap tuner til pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...