Notatblokk Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Hva slags stemning får du av dette bildet? Mest fordi jeg er overtrøtt og nysgjerrig. Og hva syns du om denne overgrepne konglen? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Bilde nr.2 får jeg en litt noja følelse.. Liksom som The Ring eller no. Some du sa; Mest fordi jeg er overtrøtt. Takk og god natt. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg liker bilde nr.2 veldig godt! Hadde det vært et mer spennende motiv enn en kongle hadde det vært en intens opplevelse. Hvilke effekter har du brukt? Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Riktig Kesse. Digga bakgrunnen til kongle bildet ditt! Hvilke effekter er jeg også spent på. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Redneck: Ah fint, da var det ikke bare meg Har latt det ene huset stå igjen og tatt vekk alle de andre for å forsterke den følelsen. Dere andre to: Har brukt guiden til Riktig. Men bakgrunnen er ikke gjort noe med faktisk! Er vel dybdeskarpheten som er med å gjøre den sånn. Testet med kongla fordi den har litt spennende overflater (er gammelt arbeide jeg dro frem i natt). Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Likte det første bildet ditt. Kunne likevel tenkt meg å sett det med enda litt mørkare himmel. Fått enda litt tyngre stemning i det. Eit bilde som passar bra med litt korna struktur, men trur som sagt det kunne blitt stilig med enda litt mørkare himmel også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg liker også bilde #1. Får meg til å tenke på høsten. Av en eller annen grunn kunne jeg tenkt meg at du hadde mer luft på høyre side av treet istedet for den venstre. Vet ikke hvorfor Den kornete strukturen passer ypperlig. Tom Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Likte begge bildene...konglen har fine farger og en interessant bakgrunn. Treet ble veldig kjedelig og vanlig, ved første øyekast. Måtte se et par sekunder på det før detaljene gjorde det interessant. Likte veldig godt det lille huset bak treet. Jeg fikk vel en slags mørk stemmning av det, som om noe skummelt kunne skje/var i ferd med å skje. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Konglebildet var stilig, fet bakgrunn Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Takk folkens Likte det første bildet ditt. Kunne likevel tenkt meg å sett det med enda litt mørkare himmel. Fått enda litt tyngre stemning i det. Eit bilde som passar bra med litt korna struktur, men trur som sagt det kunne blitt stilig med enda litt mørkare himmel også. Ja, jeg tror du har rett i det. Skal se litt mer på det og prøve å ta den enda lenger. Jeg liker også bilde #1. Får meg til å tenke på høsten. Av en eller annen grunn kunne jeg tenkt meg at du hadde mer luft på høyre side av treet istedet for den venstre. Vet ikke hvorfor Den kornete strukturen passer ypperlig. Det med luften er jeg helt enig i nå som du nevner det. Antakelig fordi huset er på den siden av treet, og det er naturlig for hodet å "ønske" mer luft der, kanskje? Tror dessverre ikke det ER mer luft i fila der for nå som jeg har lagt merke til det, skulle jeg gjerne endret på det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Konglen gir meg nada, men det treet er flott. Trolsk og mystisk. Og etterbehandlingen er akkurat slik jeg ville gjort det selv. Grainy, gritty and a little bit scary. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Treet er flott. Det er egentlig ikke mer å si om det. Men jeg forelsker meg i konglen. Det er noe med de kalde fargene, bruken av DOF og komposisjonen som interesserer meg. Gode bilder. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Får en guffen stemning av det øverste bildet, skummelt. Slike trær er skumle, nesten som den der skrekkfilmen fra de dype skogene i usa. Fine toner og god komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå