-Tommy14- Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 hei, har tenkt å kjøpe meg converse, men de er så dyre. Har sett mange med "faka" converse som er myyyeee billigere;D noen som vet hvor jeg får tak i det? MHV Tommy B. Mydland Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Tråden var feilpostet, og har i tillegg en emnetittel som ikke tilfredsstilte kravene. Tråden er flyttet til mote og velvære, og jeg har redigert emnetittelen. Samtidig vil jeg gjøre oppmerksom på at det ikke tillates å poste lenker til kjøp av sko som gir seg ut for å være converse/piratkopier. Det er ikke lovlig å importere slikt, og dermed ikke lov å tipse om på forumet. I tillegg så risikerer man at det blir stoppet i toll, og destruert. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Endret 14. juni 2008 av fredrik Lenke til kommentar
pi. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 De "converse"skoa du prater om finner du på butikker som økonomisko, dinsko o.l. Hvis de fortsatt lager det da. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Sjekk Europris. De har, eller har hatt, kampanje på Converse og Vans til 299,-. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 DinSko, Eurosko og noen andre store kjeder har Converse-look-a-likes. De ser helt like ut, kanskje litt annerledes mønster, men koster litt mindre. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er viktig å få med seg at de look-a-likes conversene er umenneskelig dårlige sko. Lenke til kommentar
-Tommy14- Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 hva med vans da finnes det noen billigere varianter av dem? Lenke til kommentar
MST Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er de ikke billige nok som de er da? 600kr ca for noen sko? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sko av dårlig kvallitet. Converse er ikke spesiellt gode å gå i, og revner opp fort. Koster neppe særlig mye å produsere de, så ja, Converse er overpriset. Lenke til kommentar
mnbvcxz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Ekte Converse er nok av noe bedre kvalitet enn kopiene. Venninna mi hadde slike fake Converse en gang, og de var ødelagte etter noen få uker... Har hatt mine (ekte) Converse i over to år nå, og de begynner å bli ubrukelige. Revnet opp på sidene, tror kanskje de revner fra sålen snart. Klarer likevel ikke å slutte å gå i de. Endret 22. juni 2008 av mnbvcxz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå