smoke Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Kjøpte en P4 2,8 GHZ den kjørere på 60grader er det mye? har hatt den i en uke. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Er dette under load eller idle? (full aktivitet eller ingen aktivitet) Hvis dette er under load så er det vel egentlig ikke så ille. Kjører min egen 2,0GHz@2,86 og under tunge applikasjoner som ripping osv så er jeg oppi 63grader. Men hvis det er under idle så burde du ordne litt på luftstrømmen og kanskje kline på litt orntli goop (regner med at du kjører boxed med den medfølgende thermal pad?). Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er veldig mye til å være intel. Hva brukte du for å måle det? Bios kan ofte være opptil 10 grader feil. Har du boxed vifta? I såfall kan det hjelpe veldig å fjerne thermalpaden og ta på god kjølepasta Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hvor mye vil det egentlig hjelpe å bytte fra thermalpad til goop (AC3)? Er så sabla redd for å gjøre noe feil at jeg ikke tar sjansen vis det kun er 1-2 grader. Kjører min 2.4 GHz på 40/54 grader Lenke til kommentar
smoke Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 fiksa det nå. satt in en vifte til . det hvar under load. vanlig kjørte den på 55-60grader Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hvor mye vil det egentlig hjelpe å bytte fra thermalpad til goop (AC3)? Er så sabla redd for å gjøre noe feil at jeg ikke tar sjansen vis det kun er 1-2 grader. Kjører min 2.4 GHz på 40/54 grader les goop-guiden på ok.no. Der står det meste man trenger å vite. Med en stø hånd og god tid er det ikke så vanskelig :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå