Knut Marius Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg har en TV og en PC-skjerm koblet til HTPCen min, og er ute etter en løsning som gjør at jeg kan trykke en knapp på min Logitech Harmony for å bytte mellom visning på TV og PC-skjerm. Slik det er nå må jeg inn i nvidia control panel og gjøre dette manuelt hver gang, noe som er litt plagsomt. Noen som har forslag? Ultramon skulle vel ha støtte for det, men det funka dårlig her. Var mye bugs. Edit: Trodde jeg hadde fått løst det med ultramon nå, men problemet nå ser ut til å være at Ultramon baserer seg på skjerminnstillingene i Windows, og den viser at bare PC-skjermen er koblet til så lenge det er tilfelle når jeg startet opp maskinen. Grunnen til at den ikke er tilkoblet konstant er at jeg kun har 1 HDMI-inngang på TV-en, og jeg bruker HDMI både til HTPC og Playstation. Så dersom HDMI-switchen står i "PS3-modus" når jeg starter opp PC-en, så vil ikke Ultramon gå med på at jeg har to skjermer tilkoblet. Nvidia Control Panel oppdateres korrekt såfort jeg kobler inn HTPC-en på HDMI-switchen, så da er jeg like langt...trenger en løsning som går via Nvidia Control Panel ser det ut som. Endret 15. juni 2008 av Knut Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå