Gå til innhold

MGS4 nå som du har runda det.(spoilers)


Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg også spillt og sett meg gjennom mgs4. Det har vært en storveis opplevelse og eurogamer og edge må ha stått opp med feile foten først når de skulle spille dette spillet. Nå det er sagt så er jeg enig i at en del av filmsnuttene kunne vært trimmet litt og at act 1 og 2 er de beste i spillet. Det at døden er høyst relativ i mgs spill er også noe som jeg ikke setter så stor pris på.

 

Det gjør likevel ingenting når det er så gøy å spille som mgs4 er. Jeg vil nok gitt det rundt 95% og hadde det ikke vært for at jeg har gta4 frisk i minne så hadde det nok vært goty for meg også.

 

Hvordan er hard vanskelighetsgrad?

Jeg spillte gjennom på normal snake uten problemer så kanskje jeg burde gitt hard en sjanse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

snart runna spillet for andre gang, denne gangen på letteste for å ikke lage en alarm og ikek drepe noen, å ikke drepe noen gikk i dass da jeg fant ut at jeg hadde 4 kills etter den bil fasen i sør amerika, og savet over den andre game fila, men nå har jeg akkurat kommet til outer haven, er litt vanskelig med alle de frog dyra og kuene, ikke en alarm, og dette er på det letteste!!

Lenke til kommentar
Men i traileren til mgs4. Når Snake tok pistolen i munnen. og så ble det svart så hørte vi et skudd. Skjøt han seg selv? Eller hva skjedde egentlig da. Nei jeg snakker ikke om kirkegård scenen.

 

Var vel bare en trailer uten at man skal legge for mye i akkurat det, men skjedde vel like lite som det gjør på kirkegården. Skjønte ikke meningen med skuddet osv når han bildet etter er like fin, men skapte jo endel drama i slutt sekvensen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...