Gå til innhold

MGS4 nå som du har runda det.(spoilers)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ferdig med MGS4 for to dager siden.

 

Det som gikk mest inn på meg var når jeg kom til porten ved Shadow Moses, måtte stoppe opp og mimre litt da. Musikken, flashbackene... Nydelig! :innocent:

 

Likte også hele sluttkampen mot ocelot.

 

Men må si meg enig at det ville passa best om Snake daua. Jeg er mer den typen som vil spille enn å sitte å se på cutscenes, så når jeg kom til det etter rulleteksten tenkte jeg mer "åhhhh, enda mer!" og som Jorchi sa, det ville blitt en bra avrunding av spillserien (vil selvfølgelig ha flere MG spill!)

 

Ellers elsker jeg gameplayet, mange av videoene (ble litt mange i act 4 og 5 da men), online muligheten og... ja, det meste.

 

9.8/10 :)

Endret av Tomas09
Lenke til kommentar

Herregud så deilig. Brukte nok sikkert en hel time, men nå klarte jeg endelig Crying Wolf, no kills, no alarms. Selve kampen mot henne var grei nok, faktisk mye morsommere med naganten enn hva det var med eksplosiver. Problemet var selvsagt froskene, både fordi de var spredt overalt, og fordi de våknet halvveis under kampen. Ergo måtte jeg være ekstremt forsiktig, fordi om de hørte skudd fra naganten, var det alarmberedskap på et blunk.

 

Jeg vil anbefale på det sterkeste at alle prøver å komme seg igjennom spillet uten alarms/kills, det er veldig mye vanskeligere en ellers, men fy søren så belønnende det er :)

Lenke til kommentar
Men må si meg enig at det ville passa best om Snake daua.
Helt, helt enig! Det hadde vært den beste slutten. Den gamle krigeren ofrer seg en siste gang for menneskeheten.

Men i stedet feiger han ut, og Big Boss kommer inn fra siden og forteller mer eventyr. Nedtur.

Feiger ut? Er det prestige å ta selvmord?

Lenke til kommentar
Men må si meg enig at det ville passa best om Snake daua.
Helt, helt enig! Det hadde vært den beste slutten. Den gamle krigeren ofrer seg en siste gang for menneskeheten.

Men i stedet feiger han ut, og Big Boss kommer inn fra siden og forteller mer eventyr. Nedtur.

Feiger ut? Er det prestige å ta selvmord?

Tøysegutten.

 

Han tror jo at han gjør det for å redde menneskeheten fra en farlig epidemi da, og redde millioner av mennesker.

Lenke til kommentar

Kom på en ting som hadde gjort det enda mer episk;

"One last punishment I must endure", pistolen i kjeften - og så kommer det opp et ikon som blinker R1.

Og du må selv trykke på R1 for å gjøre slutt på Snake og sagaen.

 

Og selvfølgelig ingen Big Boss på slutten. Kom igjen a! Du får ikke en bedre finale enn det! Misforstå meg rett da, jeg er ikke makaber! ;)

Lenke til kommentar

Dette er vel et av de bedre spillene jeg har spilt. Jeg er en stor fan av serien, jeg ble først hekta da jeg fikk en demo av MGS1 i et blad. Etter det kjøpte jeg selve spillet og resten av historien kjenner dere vel... :p

Nå som jeg har runda 4'ern sitter jeg igjen med alle spørsmål besvart, det er godt. Tenker nok at alle store MGS fans syns det.

Jeg driver nå med min fjerde gjennomgang av spillet, for å få så mange ranker som mulig. De jeg allerede har er "Assassin" hvor jeg fikk Altaïr/Assassin's Creed klærne, "Big Boss", sannsynligvis det beste, der jeg fikk Big Boss/ Solidus FaceCamo, Pariot Future Assault Weapon, Special Bandana og Stealth Suit. Klarte Big Boss på min andre gjennomspilling. Jeg har også mange andre ranks som "Crocodile", "Inch Worm", "Hawk", "Eagle", "Fox", "Fox Hound", "Hound", "Panther" og noen flere som jeg ikke husker akkurat nå...

Den beste slutten hadde vært om Snake hadde skutt seg. Da ville han jo redda ganske mange, men alikevel fortjener han de siste månedene.

 

Karakter: 9.9/10

Alt er perfekt unntatt en ting, Act 4/Shadow Moses var fryktelig kjedelig. Hadde gleda meg til gode minner med hvitkledde fiender, men nei da, bare "Unmanned weapons" som "Gekkoer" og "Scarabs". Resten av det var også dårlig gjennomført, men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...