Gå til innhold

MGS4 nå som du har runda det.(spoilers)


Anbefalte innlegg

Hva synst dere?

 

Begynte nesten å gråte på slutten. Kampen mellom snake og liquid er noe av det mest episke jeg har sett i et spill noen gang. Dog synst jeg det var litt for lite codec samtaler i spillet.

 

En annen ting som irriterer meg er at vi bare ser bossene et par ganger. Når de blir introdusert og når vi slosst mot dem. I de forrige spillene ble de introdusert på en mye bedre måte og så ser vi mer til dem etter som spillet går.

 

Men fy faen for en slutt...

 

Fikk Hawk(de som hjelper soldater mot PMCs) rank selv, hva fikk dere?

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva synst dere?

 

Begynte nesten å gråte på slutten. Kampen mellom snake og liquid er noe av det mest episke jeg har sett i et spill noen gang. Dog synst jeg det var litt for lite codec samtaler i spillet.

 

En annen ting som irriterer meg er at vi bare ser bossene et par ganger. Når de blir introdusert og når vi slosst mot dem. I de forrige spillene ble de introdusert på en mye bedre måte og så ser vi mer til dem etter som spillet går.

 

Men fy faen for en slutt...

 

Fikk Hawk(de som hjelper soldater mot PMCs) rank selv, hva fikk dere?

 

Fikk Eagle, mange headshots sto det, har vel det fra mgo. Helt enig med bossene, og etter du har fjerna armoren, så skal du skyte ubevæpnet kvinnfolk, som "koser" med deg når de får tak i deg.

 

Ble litt forbanna når Liquid bytta til ocelot style og begynte å banke dritten ut av meg, veldig episk : = )

 

Veldig fornøyd med spillet, tar vel en runde Online snart

Lenke til kommentar

tok litt tid før jeg fant ut hvordan jeg skulle ta ocelot ja. Han var ganske hard, slo som en jævel.

 

Og noen andre en meg som synest MG Ray godt kunne vært litt mer aggresiv? Han tok jo juling som ei tispe. Ble litt skuffa, selv om den kampen var en av de tøffeste kampene i spillet imo.

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar

Jeg går utifra at det er greit å diskutere historien i denne tråden, i og med at den forutsetter at man har spilt igjennom spillet. Men jeg legger det i en spoiler uansett:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg er faktisk litt skuffet over at Snake ikke døde...greit nok, han har uansett ikke lang tid igjen, men om han faktisk hadde dødd nå så hadde det vært en definitiv slutt på serien. Og scenen hvor han kneler på kirkegården med pistolen i munnen er helt fantastisk...og i mine øyne hadde det vært en fin slutt på serien.

 

Annet enn det så er spillet helt perfekt, det er virkelig høydepunktet i spillhistorien, og jeg klarer ikke å se hvordan noe skal kunne toppe dette.

Lenke til kommentar

Fikk scorpion , en som dreper lite og bruker få continues eller noe.

 

 

Kampen mellom liquid og snake er det beste jeg har spilt ever, spesielt når de bytta rundt til de forskjellige spilla og slang opp musikken!:) Elsker det. Syns også snake burde endt det, men gud jeg syns synd på otacon,derfor jeg er glad for at snake ikke døde, han hadde mista alt som betydde noe for han!:)

 

 

Skriv i emne teksten at det her innebærer spoilers btw!

Lenke til kommentar

Syns det var saklig irriterende i starten:p

men gamle mantis var en koslig overraskelse!:)

god humor angående ps kontrollene osv!

 

 

Mest fantastiske var slutten med Raiden, at han fikk tilbake Rose og sønnen sin var helt fantastisk. !=) felte noen tårer da

 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

"Otacon! What the hell is this?! I cant move!" Lo godt da :p

 

Angående Raiden.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvordan endte han opp med en ordentlig kropp igjen? Det fikk jeg ikke med meg...mener å huske at Shinkawa sa at det eneste som var igjen av ham var hodet og ryggraden...
Lenke til kommentar

Vet ikke egentlig, ble vel ikke forklart. Men var vel snakk om han her doktoren i Europa som hadde greie på alt om han og den kroppen som hadde blitt bygd , eller lignende. kanskje det var sånn det ble fikset. men herregud å jeg fikk sjokk når jeg trodde rose var gift med cambell. Også elsket jeg sekvensen der raiden stopper båten fra og drepe snake og de spille samtalen fra rose og raiden om første date nam nam

Lenke til kommentar

Noen andre som synes at den siste fighten mot Screaming Mantis var en smule for lett?(Spilte på Solid Normal elns) Forventa litt mer av hu siden hu var den siste "bossen" av de B&B folka..

 

Men lo godt da jeg hørte på Campbell sitt råd med å bytte kontroll nr, også rett etter så ringer Otacon og starter å bable i vei med at dette ikke virker her, fikk mange gode minner om Psycho Mantis fighten i MGS1, bossen som jeg har likt mest av alle mgs spilla :)

Endret av Shepards
Lenke til kommentar

Dette er det beste MGS spillet jeg har spilt. Og det er jo det vi alle håpet på. Avsluttningen var fantastisk på alle plan, og jeg simpeltent elsket scenen sammen med Big Boss. Og jeg må nok innrømme at det ble feldt en god del tårer når Snake begynte å nærme seg GW. Det er uten tvil den mest emosjonelle slutten på et spill/film jeg noen gang har opplevd.

 

Men jeg er enig med Nothgalic med at det er for få codec samtaler. Det manglet noe på den fronten. Men på en annen side så var det på sett og vis deilig å slippe litt unna codec'en. Men savner innholdet på den fronten som har vært til stede i tidligere titler.

 

Tror jeg fikk Hawk jeg også når jeg fullførte spillet. Men det var en rekke andre ranker som jeg tror jeg og oppnådde.

Lenke til kommentar

Da var jeg også ferdig. Jeg gidder ikke en gang å begynne å fortelle hva jeg synes om spillet, det vil bare være overflødig.

 

Imidlertid lurer jeg på en ting:;

 

 

 

Jeg løp på badet for å hente et lommetørkle da rulleteksen kom på, plutselig hørte jeg noe som ikke var rulletekst, og så Snake og BB sikte på hverandre ... Hva skjedde før det? Var skuddet vi hørte, som vi trodde var snake som tok liv av seg, BB sitt?

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...