Newt32 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hallo. I kontrast mot alle som whiner om at de har sluttet å spille WoW (som en som har stumpet røyken), lager jeg en tråd der jeg uttrykker min glede over at jeg akkurat har begynt å spille det norsk-produserte MMORPG spillet Age of Conan. Vel, det er en stund siden jeg kjøpte det. Og det var når jeg pakket opp pakken jeg fikk i posten jeg hadde den skikkelige gledesutløsningen. Selve installeringen av spillet tok ca. 1.5 timer, så jeg fikk tid til å roe meg ned litt. Når jeg hadde laget meg konto og spillt en stund, merket jeg at det var en god del småfeil i spillet. Nå har det kommet en del kjekke oppdateringer, så alt fungerer mye bedre nå og det er et gledelig gledesutbrudd for meg. Nå går det som det suser Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 hehe, nice har selv tenkt på å begynne, men har ikke gidda enda pga. at det sikkert var endel buggs er det mye buggs nå eller? kan hende jeg kjøper det imorra Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 hehe, nicehar selv tenkt på å begynne, men har ikke gidda enda pga. at det sikkert var endel buggs er det mye buggs nå eller? kan hende jeg kjøper det imorra Det er selvfølgelig enda en del buggs og småfeil. Noe som sikkert er veldig vanskelig å unngå. Men de har vært flinke med oppdateringene, og lovet oss at det ukentlig skal komme nye oppdateringer. Kan finnes mange positive grunner til å starte tidlig å spille. Men dette er dessverre ikke Småprat rundt AoC tråden, så tror vi stopper her Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Gratulerer. Skal selv starte snart . Skal bare få ny PC på plass først . Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 nice, kjøpte faktisk spillet på lørdag har spillt bare en time eller noe enda, virker veldig bra er litt uvant med det nye fighting systemet (spillte wow før), men blir nok vandt med det etterhvert Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 nice, kjøpte faktisk spillet på lørdaghar spillt bare en time eller noe enda, virker veldig bra er litt uvant med det nye fighting systemet (spillte wow før), men blir nok vandt med det etterhvert Hvordan har du greid å bare spille en time siden lørdag? Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En time er det samme som fem! : D Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En time er det samme som fem! : D ok, er kansje nærmere to da men har hatt endel annet å ordne, har ikke hatt tid til å spille så mye enda Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 En time er det samme som fem! : D Skjønner ikke logikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå