Funlight Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har et Gainward Geforce 2 Titanium XP 500 Golden Sample som bråker noe så inn i... Hvordan kan jeg redusere støyen? Videre er det mulighet for å sette ned hastigheten på kortet for å så fjerne hele vifte helvete? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har et Gainward Geforce 2 Titanium XP 500 Golden Sample som bråker noe så inn i...Hvordan kan jeg redusere støyen? Videre er det mulighet for å sette ned hastigheten på kortet for å så fjerne hele vifte helvete? Du kan bytte vifta til en annen. Du finnner flere på www.microplex.no der har de også en viftefri kjøler som du kan sette på. Du kan sikkert klokke den ned og fjerne vifta, men vet ikke hvilken hastighet, du burde teste den på utrolig lav frekvens før du prøver deg opp igjen. Njaal Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 ellers fjern ribba og mekk på en ny, men beste er nok å kjøpe ny vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå