Gå til innhold

biligste butik å handle speilrefleks i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ebay er vel billigst men som de vise sier "er det for billig så er det for godt til og være sant" skjekk veldig nøye seriøsiteten til den butikken du velgerl

 

Her kan du skjekke seriøsitet.

 

eBay: http://toolhaus.org/

 

Utenlanske Internettbutikker: http://www.ripoffreport.com/default.asp

 

Forumets egen produktguide er jo også grei for norske butikker.

 

https://prisguiden.no/

Lenke til kommentar
Kan anbefale JapanPhoto. Fantastisk service, hyggelige folk og priser.

Enig her, etter bruk av flere andre, har jeg nok endt opp der.

RandiA

Stiller meg i køen av enige personer.

 

Er du helig og bør i nærheten av Oslo; så kan jeg også anbefale FotoVideo og Foto-Huset.

 

Disse er kanskje ikke de som er billigst på papiret. Men det disse butikkene som blir billigst i lengden. Det er fordi du får utstyr du blir fornøyd med; og hvis det oppstår noe feil på det; så er de mer velvillige til å hjelpe deg med å få det fikset.

 

Tom

Lenke til kommentar

Kamerahus bør kjøpes i Norge. Scandinavianphoto eller sjekk prisguiden. Du har også store kjeder som kan ha tilbud/pallesalg, da bør du vite hva du skal ha. Du bør kunne litt om produktet p.g.a. lav kompetanse hos selgerene. Sjekk Elkjøp, Lefdal, Elprice, OBS etc.

 

Objektiv etc. kan du kjøpe i utlandet via nettbutikker/Ebay. Velg en seriøs selger og helst kjøp med 1 års internasjonal garanti. Sjekk Ebay tråden.

 

Angående valg av dSLR, dra til en fotosjappe og test de ut. Føl hvordan grepet er, hva som sitter best i hendene dine. Canon 400/450D er begge små kamera'er, har du småe hender?

Lenke til kommentar
Kamerahus bør kjøpes i Norge. Scandinavianphoto eller sjekk prisguiden. Du har også store kjeder som kan ha tilbud/pallesalg, da bør du vite hva du skal ha. Du bør kunne litt om produktet p.g.a. lav kompetanse hos selgerene. Sjekk Elkjøp, Lefdal, Elprice, OBS etc.

 

Objektiv etc. kan du kjøpe i utlandet via nettbutikker/Ebay. Velg en seriøs selger og helst kjøp med 1 års internasjonal garanti. Sjekk Ebay tråden.

 

Angående valg av dSLR, dra til en fotosjappe og test de ut. Føl hvordan grepet er, hva som sitter best i hendene dine. Canon 400/450D er begge små kamera'er, har du småe hender?

vil ikke si at jeg har småe hender, har bare lange fingre.

Lenke til kommentar
Du bør kjøpe kamera med ett dypt grep. Har samme problem. Hendene mine passer i M og L størrelse herrehansker, men fingrene blir 1-2cm for lange iforhold til hanskene. Test ut kamera før du kjøper og ikke bare tenk Canon, det finnes andre merker også.

hva syns du om sony DSLR A200 med sigma 18-55mm objektiv til 4000kr?

Endret av creaT
Lenke til kommentar

Jeg sitter med et litt blandet intrykk av butikker og butikk ansatte: Alle butikkene er bemannet hovedsakelig Nikon eller Canon "patrioter" som selger deg "verdens beste kamera" dvs merket de har selv og tilfeldigvis selger. Jeg har blitt litt lei av å høre på dette.

(JA det er hederlige untak, og all ære til dem. Der kommer jeg tilbake)

 

-Hvorfor kan de ikke si at du vil ta like bra bilder på alle kameraene. Det er han som holder kameraet som avgjør hvor bra bildet blir. Bildebrikker/pixeler osv er ikke så avgjørende før du har virkelig kan ta bilder. Og det er du ikke før du har "brukt" opp det første kameraet.. -Skyter du på "AUTO" så er det rivende likegyldig hva kamera du bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...