AvidGamer Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) http://www.slashfilm.com/2008/06/12/punish...-movie-trailer/ Enjoy. Jeg er ikke imponert....virker neste som en ny "Hitman"....men blir nok spennende om den klarer å bli bedre enn de andre 2 forsøkene...kan ivertfall ikke bli verre.... Det som er kult, er at filmen har "R-rating"...første Marvel film som bærer det symbolet om jeg ikke har rett... EDIT: Ny trailer: http://www.traileraddict.com/trailer/punis...mic-con-trailer Plakat: Ny Plakat ute! Endret 9. oktober 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Dette er en film jeg heldigvis føler vil forsvinne i alt annet et viss vass som kommer ut i år. Jeg så det andre (?) forsøket på å få til The Punisher, men det ble alt for B-preget til å kunne engasjere meg nevneverdig. Når man dreper familien til en fyr, så bør seeren føle et eller annet. og hevntoktet må ihvertfall stinke blod og faenskap. Det klarte ikke forrige Punsiher-film, og utifra traileren har jeg ikke store forhåpninger til at neste vil klare å gi meg noe mer. Endret 14. juni 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Håper at de får det til denne gangen. The Punisher er en av mine favoritt Marvel karakterer og Ray Stevenson eide som Titus Pullo i Rome. Third times a charm som man sier. Forresten, anbefaler Punisher fans å sjekke ut videospillet som kom ut etter den forrige filmen, det er skrevet av sjefen sjøl Garth Ennis og er et av de bedre lisens spillene som har kommet ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Traileren var ok den. En "R"-rated film som forhåpentligvis slår an. Lexi Alexander (regissør) kommenterte traileren ganske så artig, hun var imponert over hvordan de hadde klart å få samlet action i traileren uten å få med alt blodet og gørret som finner sted. Og så var hun irritert over at man ikke kunne vise hoder som eksploderte i en trailer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Tenkte å oppdater og legge til at det har nå kommet ut et Rated-R trailer til The Punisher! Må si at DETTE virker mer lovande enn den første traileren! Nå gleder jeg meg til filmen! OBS! Traileren inneholder sterke scener! http://www.traileraddict.com/trailer/punis...mic-con-trailer Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Trur denne filmen blir digg. Leser for tida punisher v5 og punisher war journal v2. Og har sporadisk lest tidligere punisher blader. Likte faktisk dolph sin film (men er fryktelig lenge siden eg har sett den). 2ern var ok men for snill. Titus Pullo i Rome = einaste grunnen til at eg gadd å se den serien. Liker dårlig at han bruker fancy våpen i denne filmen. Frank castle er old school. Like greit dei ikke bruker punisher drakta fra teikneserien passer seg ikke på film men,,,,,dei kunne da ha hatt eit meir synlig punisher merke? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Lexi Alexander (regissøren) skal visst ha blitt sparket fra hele filmprosjektet. Kreative uenigheter, ryktes det har med filmmusikken å gjøre bl.a. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Ja, hun og musik composer har blitt fjernet fra filmen. Men dette skjedde under Post production, så hun har filmet og stått bak filmen. Enaste er musikken det er problemer med. Det er derfor vi sitter med metal/rock i traileren siden ingen score er laget enda. http://www.slashfilm.com/2008/07/26/direct...e-by-lionsgate/ Hun fikk munnkurv og har fjernet all info fra bloggen hennes. Endret 27. juli 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvem er han fyren som ser ut som en zombie? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hvem er han fyren som ser ut som en zombie? Jigsaw Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Dette er en film jeg heldigvis føler vil forsvinne i alt annet et viss vass som kommer ut i år. Jeg så det andre (?) forsøket på å få til The Punisher, men det ble alt for B-preget til å kunne engasjere meg nevneverdig. Når man dreper familien til en fyr, så bør seeren føle et eller annet. og hevntoktet må ihvertfall stinke blod og faenskap. Det klarte ikke forrige Punsiher-film, og utifra traileren har jeg ikke store forhåpninger til at neste vil klare å gi meg noe mer. Får filmen til å gi meg samme følelsen som Dead Sentence gjorde, så kan det bli veldig bra. Får bare håpe de lykkes. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Gleder meg til denne. Hack'n'Slash uten no' PG-13, ala Planet Terror. Liker actionfilmer med splatt, istedenfor at de fekter med sverd/skyter etter hverandre i 20 minutter, og de eneste gangene de treffer hverandre er når de sparker/slår med ben/armer. Endret 31. juli 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Så helt okei ut.. Husker at jeg likte den gamle Punisher filmen første gang jeg så den. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Ny plakat ute! Hva synes dere? (lagt til i øverst post) Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hah! En "macho macho" plakat av de store. Synes alt virker lovende til nå. Og West i rollen som Jigsaw...ja, jeg gleder meg utrolig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Synes The Punisher fra 2004 var ganske bra. Dengang var det Jonathan Hensleigh som hadde regi og Thomas Jane som spilte Frank Castle (The Punisher) nå ser jeg det er Ray Stevenson som skal spille Castle og Lexi Alexander som skal ha regi. Kan ikke akkurat si at dette regissøren har en god knippe filmer bak seg Ser ganske mørkt ut. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tja, den første Punisher gikk an å se, uten at det var så veldig imponerende, men fant det undeholdende nok, tror denne Punisherfilmen kommer til å bli veldig lik. Men gleder meg litt til å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg likte den første Punisher (med Dolph Lundgren) fordi de slemme var så sinnsykt brutale. Den forrige filmen ble for kjedelig. Traileren til denne virker svært lovende, så jeg håper... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg likte den første Punisher (med Dolph Lundgren) fordi de slemme var så sinnsykt brutale. Den forrige filmen ble for kjedelig. Den forrige var ikke brutal? De drepte hele familien hans på en ferieøy, de dro ut piercinger av en annen manns leppe og Castle slaktet alle i den siste scenen!? Mer en brutalt nok synes jeg. Den nyeste ser kjempe trist ut. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hakke sett Dolph'ern sin versjon, men synes ikke akkurat familieslaktinga var så brutal at det gjorde noe. Litt skuffende, trodde filmen skulle være mørkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå