Atatar Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Idag fikk jeg mine standpunktskarakterer for 10. klasse, og fikk 5,54 i snitt. Senere på dagen kom faren min hjem med en helt ny Honda Varadero til meg.. For godt til å være sant. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Wow. Gode karakterer. Gratulerer. 6 i mange fag og 5 i resten, eller? Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Wow. Gode karakterer. Gratulerer. 6 i mange fag og 5 i resten, eller? Trolig, ja! Du får ikke et så godt snitt med mange treere og firere, iallfall! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Herlig . Jeg fikk selv et snitt på litt over 4 som jeg burde være fornøyd med med tanke på hvor lite jeg jobbet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Gratuøerer. Venter spent, får karakterer på onsdag. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Gratuøerer. Venter spent, får karakterer på onsdag. Jeg får mine på torsdag, men vet allerede hva jeg får i de aller fleste fagene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg vet helt sikkert hva jeg får i 2 fag, og har gjetta litt på hva jeg kan få i resten. Hvis mine spådommer er riktige får jeg et snitt på over 5. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg vet helt sikkert hva jeg får i 2 fag, og har gjetta litt på hva jeg kan få i resten. Hvis mine spådommer er riktige får jeg et snitt på over 5. Ikke dårlig. Har selv jobber så lite i år at jeg er fornøyd med 4 i snitt. Satser på bedre til neste år . Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Bombe at de med god karakter får seg Varadero Standard siden den tiden jeg kjørte sykkel. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Bombe at de med god karakter får seg Varadero Standard siden den tiden jeg kjørte sykkel. Får selv ingenting . Mamma mener at det er premie nok å få gode karakterer , noe jeg egentlig er enig i. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Spørr om en 100drings per 6er elr noe da vettu Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Spørr om en 100drings per 6er elr noe da vettu For meg er egentlig ikke 100 kroner så veldig mye siden jeg har jobb. Tviler på at modern hadde giddet å betale uansett siden vi ikke akkurat er så veldig rik og vi har en god del utgifter for øyeblikket. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Da får du vell en slump med feriepenger nå snart da, liten gave det også. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Da får du vell en slump med feriepenger nå snart da, liten gave det også. Får nok ikke feriepenger. Må tjene alle pengene mine selv. Endret 16. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Joda, men man får alltid utbetalt feriepenger fra jobben Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Takk takk alle sammen Wow. Gode karakterer. Gratulerer. 6 i mange fag og 5 i resten, eller? Det stemmer, 6 i 7 fag Bombe at de med god karakter får seg Varadero Standard siden den tiden jeg kjørte sykkel. Vel, slik er det ikke helt nå da. Den eneste i klassen som fikk like mye har en Yamaha YBR.. Endret 16. juni 2008 av Atatar Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Joda, men man får alltid utbetalt feriepenger fra jobben Sånn ja . Joda, fikk et par tusen kroner i feriepenger . Jobber ikke så mye så får ikke de helt store beløpene, men skal jobbe 3-4 uker i sommer så da tjener jeg en del penger der . Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Bombe at de med god karakter får seg Varadero Standard siden den tiden jeg kjørte sykkel. Vel, slik er det ikke helt nå da. Den eneste i klassen som fikk like mye har en Yamaha YBR.. Greit da Firetakter generelt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Får standpunkt karakterene i morgen . Veldig spent på hvor mange femmere jeg kommer til å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå