kommer Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvilken sider er du innom hver dag? og har du noen sider å anbefale? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Selv er jeg innom; VG.no Hardware.no (Selvfølgelig) RB.no youtube.com Det var vel de jeg besøker så og si hver dag.. Er ikke spesielt fan av nettby & facebook, men hver sin smak.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Vg Dagbladet Hardware.no Thepiratebay Break.com Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) innpå hver dag: HW.no diskusjon.no facebook.no hotmail.com google.com var usikker på å legge de til, men fløger Iperik's eksemperl: tpb.org og TM.org (mininova.org) gamer.no (nesten hver dag, men ikke førsteprioritet vist jeg har dårlig tid.) sider å anbefale uten om: www.i-am-bored.com www.alluc.org www.hellfragger.no tidsfordriv: www.sau.no www.ulv.no www.elg.no Endret 13. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 vg.no customize.org deviantart.com gypsyspacemuffin.com diskusjon.no itavisen.no hw.no dinside.no tacky.no engadet.com lifehacker.com facebook.com youtube.com ipodtouchfans.com db.no yr.no tror det er alle Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 www.vg.no www.dagbladet.no www.youtube.com www.ctrlaltdel-online.com www.radiotonsberg.no www.gamer.no www.hotmail.com www.diskusjon.no Det var vel alle. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 vg.nocustomize.org deviantart.com gypsyspacemuffin.com diskusjon.no itavisen.no hw.no dinside.no tacky.no engadet.com lifehacker.com facebook.com youtube.com ipodtouchfans.com db.no yr.no tror det er alle hver dag? vist du tar deg tid med alle disse så går det fort litt tid.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 diskusjon.no gamer.no amobil.no hw.no + diverse private blogger. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 vg.no facebook.com sol.no diskusjon.no seher.no Lenke til kommentar
xersess Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Diskusjon.no Google.com Nettby.no (nesten kvar dag) Youtube.com (i allefall ofte som ein kilde til musikk på skulen) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Diskusjon.no Google.com Nyhetsider (Dagbladet, Vg, Aftenposten) Youtube.com Nettby.no Facebook.com Edit: Glemte ItsLearning. Ønsker å utvide horisonten. Endret 13. juni 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 gametrailers.com nettby.no dagbladet.no youtube.no kulturo.no itavisen.no dinside/data.no spillmagasinet.no diskusjon.no retro1.no hjemmesiden til trackmania klanen min =) qxl.no gmail.com play.no Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hotmail Facebook Diskusjon Gamer Amobil Gametrailers Klasse 10as forum Google Youtube Lenke til kommentar
affix Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Catchgamer Diskusjon Facebook Youtube Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Facebook Google Hotmail Tacky.no wikipedia.org vg.no db.no For det meste... Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) vg.nocustomize.org deviantart.com gypsyspacemuffin.com diskusjon.no itavisen.no hw.no dinside.no tacky.no engadet.com lifehacker.com facebook.com youtube.com ipodtouchfans.com db.no yr.no tror det er alle hver dag? vist du tar deg tid med alle disse så går det fort litt tid.. ja, hver dag. På 3/4 ser jeg bare om jeg finner noe interessant, leser ikke alle nyhetene Endret 14. juni 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 ITpro.no Hardware.no Diskusjon.no Guru3d.com Hotmail.com / webmail.itpro.no Itavisen.no (har dog syndet litt i det siste, og er ikke innom like ofte) Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 VG.no Diskusjon.no Fanpop.com Facebook.com Hotmail.com/msn Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 [OT] Tho-mas: Visste ikke at du var her også hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå