Killer Instinkt Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 vi er 3 stykker som prøver å koble opp på nett men vi får ikke delt oppkoblingen. hvordan gjøres det i XP??? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Internet connection sharing? Hva med litt mer info? Hub? Router? Switch? Telenor ADSL, NGT? Ligger også en guide om deling av internet under guider på hw.no Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 jeg har to nettverkskort... et til ADSL modemet og det andre til en 5-porters netverks hub!!! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Da ville jeg brukt ICS. Sett i XP cden og kjør wizarden for internet connection sharing Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 det har jeg prøvd... får feil hvær gang! Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 finnes det ikke noen programmer for deling av I-nett? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Klikk her Finnes masse programmer. Få er gratis. Har dere skrudd av brannmurer o.l.? Får dere kontakt mellom PCene på LAN et (Ping, filoverføring osv?) Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 har ikke brannmur! ja, vi finner hverandre på lan! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hvilken feilmelding er det dere får da? Lenke til kommentar
anoteng Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Strevde lenge med deling av online ADSL, men fant løsningen til slutt. Fjern software du fikk fra telenor Oppret en ny kobling med xp's internet connction wizard husk brukernavn må vær [email protected] Ligger en eller annen form for sperre i software'n til telenor, de prøver jo å selge abonement på internet-deling for 70-80 kr. måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå