Gå til innhold

Værfunksjon og GPS på HTC touch diamon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den må vel kanskje kobles opp mot internett for å holde seg mest mulig oppdatert, er ikke helt sikker.. Kan vel hende mobilen har en snedig funksjon, spennende blir det å se iallefall ;) Lurer selv på å skaffe meg denne, men litt usikker om det kanskje blir iPhone istedet, uansett om Diamonden er en klar vinner ang mest funksjoner etc.

Lenke til kommentar

Finnes nok ikke noe alternativ enn å koble på nett for å laste ned værdata. Men jeg tipper at trafikken som genereres er minimal, og koster neppe skjorta, noen kr i måneden kanskje. Værmeldingsdata for en uke fremover i tid for et sted er neppe på mer enn noen hundre bytes.

Lenke til kommentar

Når har jeg en TytnII men regner med at det er nogelunde det samme:

Været kan oppdateres manuelt hvis du vil. Velger man automatisk oppdatering så skjer det hver 3 time. Tror det koster ca 40 øre pr gang(netcom). Orginalt så følger det med en engelsk damestemme men man kan kjøpe flere stemmer fra tomtom. Det finnes også fler gratis stemmer ute på nett.

Lenke til kommentar

På samme måte som den orginale Touch

Jeg har den orginale HTC Touch og nedlastning av værdata kan du bestemme at skal lastes ned på mange forskjellig måter. Husk nå vi snakker Windows Mobile! Du kan laste ned over GSM, 3G (Diamond), eller koblet til en PC med WIFI, blåtann eller USB ...

Husk at det også finnes mange andre væraplikasjoner for Windows-mobiler ...

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...