fleur Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som vet hvordan værfunksjonen fungerer på touch diamond? Kobler den opp mot nettet hele tiden for å hente ned vær? Det kan vel isåfall bli dyrt? Kommer GPS'en med norsk stemmestyring? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Den må vel kanskje kobles opp mot internett for å holde seg mest mulig oppdatert, er ikke helt sikker.. Kan vel hende mobilen har en snedig funksjon, spennende blir det å se iallefall Lurer selv på å skaffe meg denne, men litt usikker om det kanskje blir iPhone istedet, uansett om Diamonden er en klar vinner ang mest funksjoner etc. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Finnes nok ikke noe alternativ enn å koble på nett for å laste ned værdata. Men jeg tipper at trafikken som genereres er minimal, og koster neppe skjorta, noen kr i måneden kanskje. Værmeldingsdata for en uke fremover i tid for et sted er neppe på mer enn noen hundre bytes. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Når har jeg en TytnII men regner med at det er nogelunde det samme: Været kan oppdateres manuelt hvis du vil. Velger man automatisk oppdatering så skjer det hver 3 time. Tror det koster ca 40 øre pr gang(netcom). Orginalt så følger det med en engelsk damestemme men man kan kjøpe flere stemmer fra tomtom. Det finnes også fler gratis stemmer ute på nett. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 På samme måte som den orginale Touch Jeg har den orginale HTC Touch og nedlastning av værdata kan du bestemme at skal lastes ned på mange forskjellig måter. Husk nå vi snakker Windows Mobile! Du kan laste ned over GSM, 3G (Diamond), eller koblet til en PC med WIFI, blåtann eller USB ... Husk at det også finnes mange andre væraplikasjoner for Windows-mobiler ... Tobias Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 kan jo bare bruke WIFI da? og man jo skru av det? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 kan jo bare bruke WIFI da?og man jo skru av det? Det ble kanskje litt sent for meg i går, men dette skjønner jeg ikke noe av ... Tobias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå