Qwseyvnd Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Går det an å gi gratis bredbånd f.eks: En person gir bort GRATIS bredbånd til den personen vil gi, f.eks 100mbit. Personen som får gratis? må han likevel betale selv? Hilsen Q. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Den tror jeg du nesten på forklare en gang til... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Går det an å gi gratis bredbånd f.eks:En person gir bort GRATIS bredbånd til den personen vil gi, f.eks 100mbit. Personen som får gratis? må han likevel betale selv? nei, ikke gratis gå ann vil gi vanlig bredbånd når betale gratis ikke kan gi til naboen og du betale. Men kanskje du kunne prøve å legge vanlig bredbånd langs denne istedet? :o Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 du mener om du har bredbånd , og låner vekk linja til noen andre. Må også den personen betale? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 eller om eg skal følge trenden i posten. di betaler ikke men du betaler og di kan betale til deg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hvis du skal dele Internett med en annen maskin i nettverket så er det helt gratis. Det er det eneste jeg klarer og tolke av det du skriver. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg tolket det som om: Går det ann å bestille bredbånd til en person(som en gave), der den som bestiller får regninga. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Og jeg tolket innlegget som: "Går det an å skrive et innlegg på et forum hvor eneste poeng med innlegget er at dersom du som leser innlegget ikke kan så kan jeg?" Lenke til kommentar
svennand Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 slik jeg tolket det så har du tenkt å dele med naboen... han bestiller... dere strekker nettverk til hverandre og deler regningen? dæven jeg er smart Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Tror han menet at han skal koble seg på bredbåndstilknytninga til naboen. Du må ikke betale for dette men det er ikke alle som tillater det (f. eks. Telenor). Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 slik jeg tolket det så har du tenkt å dele med naboen... han bestiller... dere strekker nettverk til hverandre og deler regningen? dæven jeg er smart slik tolka jeg det også og det er ikke lovlig. Selv ikke en leieboer vil kunne dele internett hos de fleste ISPene. I praksis derimot så er det selvsagt fullt mulig å bestille en 2Mbit SDSL linje og så splitte kostandene så får du en saftig linje billig Lenke til kommentar
svennand Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 skriver nå bare for å teste noe... ps. det ISP'en ikke vet trenger han ikke vite Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 personlig tror jeg ikke han selv vet hva han skulle fram til i denne tråden :o han har jo ikke kommet med noen tilbakemeldninger eller noen ting, ser jo ikke ut som han bryr seg sikkert en FJORTIS som ikke kan norsk og sikkert ikke har pc selv engang Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 skriver nå bare for å teste noe... ps. det ISP'en ikke vet trenger han ikke vite Netopp! Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 personlig tror jeg ikke han selv vet hva han skulle fram til i denne tråden :o han har jo ikke kommet med noen tilbakemeldninger eller noen ting, ser jo ikke ut som han bryr seg sikkert en FJORTIS som ikke kan norsk og sikkert ikke har pc selv engang Fjortiss som ikke har PC selv engang? men som allikavle har skrevet over 300 innlegg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Går det an å gi gratis bredbånd f.eks:En person gir bort GRATIS bredbånd til den personen vil gi, f.eks 100mbit. Personen som får gratis? må han likevel betale selv? Hilsen Q. Denne hører under "GULLKORN" Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hilsen Q.Denne hører under "GULLKORN" Hvis slike innlegg skal inn under gullkorn kunne en like gjerne lagt en link til forum.hardware.no der. Jeg kaller innlegget hans for useriøst vrøvl, ikke gullkorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå