Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gi bredbånd gratis fra hus til hus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det an å gi gratis bredbånd f.eks:

En person gir bort GRATIS bredbånd til den personen vil gi, f.eks 100mbit.

Personen som får gratis? må han likevel betale selv?

nei, ikke gratis gå ann vil gi vanlig bredbånd når betale gratis ikke kan gi til naboen og du betale. Men kanskje du kunne prøve å legge vanlig bredbånd langs denne istedet? :o
Lenke til kommentar
slik jeg tolket det så har du tenkt å dele med naboen... han bestiller... dere strekker nettverk til hverandre og deler regningen?

dæven jeg er smart :D

slik tolka jeg det også og det er ikke lovlig. Selv ikke en leieboer vil kunne dele internett hos de fleste ISPene.

I praksis derimot så er det selvsagt fullt mulig å bestille en 2Mbit SDSL linje og så splitte kostandene så får du en saftig linje billig :)

Lenke til kommentar

personlig tror jeg ikke han selv vet hva han skulle fram til i denne tråden :o

han har jo ikke kommet med noen tilbakemeldninger eller noen ting, ser jo ikke ut som han bryr seg

sikkert en FJORTIS som ikke kan norsk og sikkert ikke har pc selv engang :grumpy:

Lenke til kommentar
personlig tror jeg ikke han selv vet hva han skulle fram til i denne tråden :o  

han har jo ikke kommet med noen tilbakemeldninger eller noen ting, ser jo ikke ut som han bryr seg

sikkert en FJORTIS som ikke kan norsk og sikkert ikke har pc selv engang :grumpy:

Fjortiss som ikke har PC selv engang? men som allikavle har skrevet over 300 innlegg? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...